
Chcesz skorzystać z usług agencji social media Kraków? Koniecznie zajrzyj na https://k-myk.pl
Gdy posiada się firmę, obojętnie czy jest się dystrybutorem, wytwórcą czy usługodawcą, akcje reklamowe winny stanowić ważny element kreowania jej rozpoznawalności. Korporacje oraz większe przedsiębiorstwa mają środki finansowe na stworzenie i utrzymanie własnych sekcji ds. reklamy, natomiast niewielkie firmy, które rzadko przeprowadzają akcje promocyjne, z reguły korzystają ze wsparcia agencji marketingowych.
Agencja marketingowa zapewnia kompleksowe usługi
Agencja marketingowa to grupa kreatywnych ludzi z ogromnym doświadczeniem, dysponujących wieloma kwalifikacjami pomocnymi w branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu profesjonalistów wspaniale orientujących się zarówno w zakresie kampanii promocyjnych w sieci (animacje i filmy viralowe, social media), tradycyjnych mediów, jak i grafiki użytkowej (w tym DTP), agencja reklamowa gwarantuje klientom wszechstronną obsługę. Nowe marki mogą liczyć na opracowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i wzorami akcydensów (wizytówki, papier firmowy oraz koperty), a te które posiadają już własne logo mogą być pewne, iż zostanie ono odpowiednio użyte podczas projektowania materiałów promocyjnych – kalendarzy, stoisk targowych, billboardów bądź folderów. Agencja reklamowa przygotuje również interesujące, unikatowe wpisy na stronę internetową firmy, jak również opracuje strategię kontaktów z odbiorcami za pośrednictwem mediów społecznościowych, jak np. Facebook, Twitter lub Instagram.
Kiedy warto rozważyć współpracę z agencją reklamową?
Usługi świadczone przez agencje marketingowe kierowane są w głównej mierze do podmiotów, które nie posiadają swojego działu promocji. Jednak nie znaczy to, że to wyłączny model kooperacji. Działanie agencji w wielu przypadkach polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w firmie zespołowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Przykładowo, jeśli nie ma on doświadczenia w organizacji sympozjów, targów bądź spotkań z klientami wymagających przeważnie skrupulatnego planowania, te obowiązki może wykonać zewnętrzna agencja reklamowa. Może ona też posłużyć za narzędzie wspomagające budowę zżytej ze sobą i niezawodnej ekipy pracowników – należy powierzyć jej opracowanie planu szkoleń albo zorganizowanie warsztatów integracyjnych. Na rynku działają setki agencji reklamowych, trzeba jednak decydować się na współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do jak największego zespołu wykwalifikowanych ekspertów. Pozwala to na zlecenie wszystkich działań marketingowych jednej agencjii dzięki temu większy nadzór nad spójnością kampanii oraz wizerunku firmy.
Kontakt z firmą:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]