
Pozycjonowanie Krakow - usługa na miarę Twoich potrzeb
Funkcjonują 3 kluczowe sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie Long Tail, innymi słowy na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie lokalne.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe odgrywa specjalną funkcję przed cyklicznymi bądź jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Światowe Dni Młodzieży, Zielone Świątki lub Dzień Dziecka. Ten wariant pozycjonowania jest szczególnie skuteczny, jeśli popularna w danym okresie fraza zostanie znaleziona i wykorzystana odpowiednio wcześniej. Z reguły pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w branży gastronomicznej oraz turystycznej. Najczęściej powinno się zainicjować je na 2-3 miesiące przed interesującym nas wydarzeniem, aby wyszukiwarka Google zdążyła na czas zaindeksować nową czy też zmodyfikowaną treść strony.
Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)
Inny rodzaj pozycjonowania to solidne i wypróbowane rozwiązanie dla właścicieli firm posiadających niski budżet na reklamę. Dzięki poprawnemu doborowi słów kluczowych, nie tylko uda się wejść w niszę powiązaną z konkretna branżą, ale także koszty reklamy w Google Adwords ulegną istotnej redukcji. Pozycjonowanie na długi ogon to również dużo niższa konkurencja. Ważne jest również to, że coraz powszechniejsza jest tendencja do wprowadzania uściślonych zapytań w wyszukiwarkach.
Frazy pozycjonowania Long Tail to np.:
– buty Nike Tanjun czarne sklep online,
– golarka Philips S1310/04 srebrna,
– telefon Samsung Galaxy A10 niebieski.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezwykle ważne przede wszystkim dla sklepów internetowych. Za pomocą tego typu fraz, sklepy posiadające w swojej ofercie bardzo obszerny asortyment towarów mogą skuteczniej zdobywać pożądane pozycje w Google.
Pozycjonowanie Lokalne
W pozycjonowaniu tego rodzaju najważniejsze jest dodanie do frazy nazwy wybranej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można wziąć pod uwagę przeważnie:
– dzielnicę (np. “sklep rowerowy Retkinia”)
– miejscowość (“klub fitness Kraków”)
– państwo (“akademia muzyczna Polska”)
Pozycjonowanie lokalne doskonale sprawdzi się w działaniach dla firm lokalnych, które adresują swój asortyment tylko do osób mieszkających w konkretnym regionie. Ta metoda pozycjonowania jest przydatna także wtedy, gdy firma ma nieduży budżet na reklamę i nie może konkurować na słowa kluczowe bez dopasowania regionalnego, przykładowo zamiast “sklep ogólnospożywczy”, to “sklep ogólnospożywczy Kraków”.
Kontakt z firmą:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]