Biznes, który sięga wysoko

  • Strona główna
  • Kosztowności
  • Robienie zakupów
  • Usługi
  • Motoryzacja
  • Podróże
  • Dbanie o urodę
  • Home
  • Usługi
  • Rodzaje pozycjonowania

Rodzaje pozycjonowania

30 maja 20191 lutego 2022

Pozycjonowanie Krakow - usługa na miarę Twoich potrzeb

Funkcjonują 3 kluczowe sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie Long Tail, innymi słowy na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie lokalne.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe odgrywa specjalną funkcję przed cyklicznymi bądź jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Światowe Dni Młodzieży, Zielone Świątki lub Dzień Dziecka. Ten wariant pozycjonowania jest szczególnie skuteczny, jeśli popularna w danym okresie fraza zostanie znaleziona i wykorzystana odpowiednio wcześniej. Z reguły pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w branży gastronomicznej oraz turystycznej. Najczęściej powinno się zainicjować je na 2-3 miesiące przed interesującym nas wydarzeniem, aby wyszukiwarka Google zdążyła na czas zaindeksować nową czy też zmodyfikowaną treść strony.

Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)

Inny rodzaj pozycjonowania to solidne i wypróbowane rozwiązanie dla właścicieli firm posiadających niski budżet na reklamę. Dzięki poprawnemu doborowi słów kluczowych, nie tylko uda się wejść w niszę powiązaną z konkretna branżą, ale także koszty reklamy w Google Adwords ulegną istotnej redukcji. Pozycjonowanie na długi ogon to również dużo niższa konkurencja. Ważne jest również to, że coraz powszechniejsza jest tendencja do wprowadzania uściślonych zapytań w wyszukiwarkach.
Frazy pozycjonowania Long Tail to np.:
– buty Nike Tanjun czarne sklep online,
– golarka Philips S1310/04 srebrna,
– telefon Samsung Galaxy A10 niebieski.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezwykle ważne przede wszystkim dla sklepów internetowych. Za pomocą tego typu fraz, sklepy posiadające w swojej ofercie bardzo obszerny asortyment towarów mogą skuteczniej zdobywać pożądane pozycje w Google.

Pozycjonowanie Lokalne

W pozycjonowaniu tego rodzaju najważniejsze jest dodanie do frazy nazwy wybranej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można wziąć pod uwagę przeważnie:
– dzielnicę (np. “sklep rowerowy Retkinia”)
– miejscowość (“klub fitness Kraków”)
– państwo (“akademia muzyczna Polska”)
Pozycjonowanie lokalne doskonale sprawdzi się w działaniach dla firm lokalnych, które adresują swój asortyment tylko do osób mieszkających w konkretnym regionie. Ta metoda pozycjonowania jest przydatna także wtedy, gdy firma ma nieduży budżet na reklamę i nie może konkurować na słowa kluczowe bez dopasowania regionalnego, przykładowo zamiast “sklep ogólnospożywczy”, to “sklep ogólnospożywczy Kraków”.

Kontakt z firmą:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]

Sprawdź także

  • Ściąganie filtra Google - jak zacząć?
  • Pozycjonowanie stron www
  • Biura rachunkowe i ich oferta
  • Czym różni się tłumaczenie przysięgłe od pozostałych
  • Optymalizacja strony internetowej

Powiązane wpisy

Personal branding – Skutecznie buduj swoją markę osobistą

15 stycznia 2023

Szykujesz duży rodzinny event? Zamów catering okolicznościowy

24 listopada 2022

Zabytki i inne atrakcje Małopolski – zaplanuj swoją wizytę na południu Polski

15 listopada 2022

Ostatnie artykuły

Noty księgowe na 40 lub więcej euro – rekompensata za koszty odzyskiwania należności

- Rachunkowość i finanse
27 stycznia 2023 Możliwość komentowania Noty księgowe na 40 lub więcej euro – rekompensata za koszty odzyskiwania należności została wyłączona

Każda osoba prowadząca własną firmę na pewnym etapie swojej działalności...

Jak nauczyć się malarstwa komputerowego?

25 stycznia 2023

Sprzęt do drenażu limfatycznego – jak działa i kiedy jest wykorzystywany

24 stycznia 2023

Kurs Photoshop – online czy stacjonarnie?

22 stycznia 2023

Kategorie

  • Automatyka przemysłowa
  • Bezpieczeństwo i ochrona
  • Branża prawnicza
  • Budownictwo
  • Ciekawostki i porady
  • Dbanie o urodę
  • Hobby i rekreacja
  • Hobby i rozrywka
  • Kosztowności
  • Kształcenie
  • Meblarstwo
  • Motoryzacja
  • Ochrona zdrowia
  • Podróże
  • Promocja i reklama
  • Rachunkowość i finanse
  • Robienie zakupów
  • Technologie
  • Tematyka informatyczna
  • Tematyka witryn internetowych
  • Tematyka żywnościowa
  • Usługi
  • Usługi ogrodnicze
  • Usługi transportowe i logistyczne
  • Wentylacja i ciepłownictwo
  • Wyposażenie i urządzanie wnętrz
Copyright 2018. All rights reserved |