
Jeśli posiadasz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem myślisz nad tym, jakie działania podjąć, by wyświetlała się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. To oczywiste przecież, iż współcześnie obecność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, ponieważ to właśnie tu szereg klientów po raz pierwszy przeczyta o twojej ofercie. Jak zatem zatrudnić dobrą agencję SEO? Rekomendujemy kierować się wskazówkami ekspertów, a najlepiej samego Google.
Jak znaleźć solidną firmę SEO? Google przyszykowało o tym kurs
Nie można zaprzeczyć, iż cały sektor usług SEO, innymi słowy działań mających na celu optymalizację stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, powstała i nieustająco rozkwita właściwie tylko za dzięki wyszukiwarce Google. Mimo istnienia licznych opcji, jak przykładowo Baidu, Rambler bądź Yandex, w dalszym ciągu najistotniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto stara się zaistnieć w sieci, powinien pracować na swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku branż, w których występuje mocna konkurencja, przeważnie nie jest to możliwe bez doradztwa specjalistów z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których idea optymalizacji stron jest nowością, i udostępniło krótki kurs, jak wybrać solidną agencję SEO.
Cechy solidnej firmy SEO według Google
Maile Ohye, pracownica, Google z ponad dziesięcioletnim stażem, w prosty sposób naświetla, jak poznać dobrą firmę SEO, wymieniając wśród podstawowych cech m.in.:
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od poznania, jak działa branża klienta, jakie są jego cele i kto jest jego najmocniejszą konkurencją,
- zdolność szacowania czasu oraz budżetu koniecznego do zakończenia planowanych wdrożenia,
- zapewnienie witrynie opieki technicznej i praca nad podniesieniem jej użyteczności,
- nieprzerwany monitoring stanu strony oraz regularną analizę jej statystyk,
- udzielenie witrynie wsparcia technicznego oraz praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
- dbałość o całościową widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na określone słowa kluczowe.
Przedstawicielka Google zaznacza także, że solidna agencja SEO nigdy nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony internetowej jest procesem długofalowym, w szeregu przypadków dającym namacalne rezultaty przeważnie po paru miesiącach działań.