
Żadna firma w XIX w. nie poradzi sobie bez marketingu. Dziś reklama ma rozmaite formy: publikuje się ją w internecie, w tym na portalach społecznościowych, oraz w prasie. Jednakże wciąż nie rezygnuje się z tradycyjnej promocji z użyciem kalendarzy lub ulotek. Stosuje się także jeszcze jeden rodzaj działań marketingowych, który potencjalni odbiorcy szczególnie lubią – reklamę za pomocą gadżetów.
Dlaczego konsumenci lubią gadżety reklamowe?
Ewentualni kontrahenci i konsumenci uwielbiają wszelkiego rodzaju gadżety, bowiem (w odróżnieniu do pozostałych form promocji) są one konkretną rzeczą, która często jest bardzo funkcjonalna, dzięki czemu użytkowana jest przez dłuższy okres czasu. Ciężko wskazać osobę, która odmówi przyjęcia w kancelarii bądź w banku długopisu lub parasolki. Są to przecież rzeczy, które zawsze trzeba mieć pod ręką. A co kluczowe – ta rzecz nic nie kosztuje! Tymczasem wykorzystując na co dzień dany gadżet, klient stale widzi logo firmy, od której go otrzymał, co sprawia, że samoistnie staje się ona dla niego bliższa.
Hurtownia odzieży reklamowej – kamizelki i koszulki
Sitodruk, czyli jedna z najbardziej rozpowszechnionych metod, które wykorzystuje się w trakcie personalizacji gadżetów reklamowych, daje możliwość nadruku zarówno na drewnie, powierzchniach plastikowych, jak i tkaninie. Najchętniej kupowanym gadżetem z tkaniny, jest rzecz jasna odzież reklamowa – przeważnie wykonuje się nadruki na koszulkach, a czasem także na kamizelkach, czapkach oraz bluzach. Poza tym można wydrukować logo firmowe na parasolu, torbie płóciennej i ręczniku. Jeśli poszukujemy ogromnego asortymentu przedmiotów do nadruku, trzeba przejrzeć ofertę hurtowni odzieży reklamowej. U jednego dostawcy można wtedy kupić nie tylko t-shirty i inną odzież z nadrukiem, ale również np. torebki, zawieszki do bagażu bądź smycze, co uprości organizację każdej akcji reklamowej.