
Projekt gazety. Zobacz, kto potrafi to przygotować.
Gazeta firmowa to wspaniały sposób motywowania ekipy, ale także działanie wykraczające poza mury firmy. Sprawdźmy zatem, jakie materiały można zamieścić w takim biuletynie i dlaczego warto się na to zdecydować.
Projekt gazety – w korporacjach i mniejszych firmach
Firmowy biuletyn może spełniać rozmaite role. Pierwszą z nich jest komunikacja wewnętrzna – pisanie o sukcesach, chwalenie się ponadprzeciętnymi wynikami, wywiady z najlepszymi członkami zespołu. Wewnętrzne broszury mają istotne znaczenie dla funkcjonowania całej korporacji, gdyż świetnie dopingują personel. Dzięki temu podwładni bardziej angażują się w życie przedsiębiorstwa, czują więź z zespołem, a ich rutynowe obowiązki przynoszą im więcej satysfakcji. Badania wskazują, że gazeta korporacyjna sprawia, że członkowie załogi chcą ulepszać swoje wyniki, podnosi się też jakość pracy. Ogromną zaletą jest również redukowanie szumów komunikacyjnych między jednostkami, które bywają głównym powodem sporów w wielu przedsiębiorstwach. Gazeta korporacyjna gwarantuje też stuprocentową przejrzystość strategii przedsiębiorstwa.
Projekt gazety – wykorzystaj usługi specjalistycznego studia graficznego
Oczywiście gazeta korporacyjna to też znakomita forma marketingowa. Magazyn może dotrzeć do czytelników takich jak: klienci, prasa, organizacje polityczne, potencjalni pracownicy. Gazeta firmowa dzięki temu realizuje cele promocyjne, podnosi zyski, a także wspiera działania PR. Myśląc o stworzeniu firmowego biuletynu musimy przede wszystkim zebrać zespół redakcyjny i zaprojektować szatę graficzną. Można w tym zakresie skorzystać z usług fachowców (np. studiów graficznych), którzy stworzą projekt gazety, zaplanują ilość stron i zajmą się kwestiami technicznymi. Z ich pomocą firmowy biuletyn na pewno okaże się sukcesem.
Kontakt z firmą:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]