Strona WWW dla Galerii Kazimierz

Użyteczna strona mobilna zastępuje aplikacje

W procesie przebudowy strony internetowej Galerii Kazimierz uczestniczyliśmy od etapu przetargu, wygrywając go wspólnie z partnerską agencją. Celem stworzenia nowej strony głównej serwisu WWW oraz jego kluczowych podstron: listy sklepów i wydarzeń, samych sklepów i wydarzeń oraz mapy w wersji mobilnej było zwiększenie jej użyteczności, którą to potrzebę wykazały badania konkurencji i analizy zachowań użytkowników. W toku prac poszerzyliśmy spectrum działań o integrację z wyspecjalizowanym systemem CMS do obsługi treści dla optymalizacji bieżącej obsługi marketingowej Galerii Kazimierz dzięki aktualizacji treści na wszystkich nośnikach naraz (stronie WWW, aplikacji mobilnej i infokioskach). Dodatkowo sprzęgliśmy nową stronę z kampaniami, eventami i akcjami sprzedażowymi galerii handlowej znacząco podnosząc zainteresowanie nimi. Poza pracami IT przy stronie WWW byliśmy odpowiedzialni za część strategiczną i analityczną oraz prowadzenie całości projektu od A do Z.

Strona internetowa galerii służy nie tylko do sprawnego informowania i pozycjonowania marki na nowoczesną. To także lejek sprzedażowy, do którego trafiają internauci z odnośników i kampanii w sieci oraz wyszukiwań z Google.

Wyznaczone cele:

– zwiększenie o 25% użyteczności strony WWW wg. Google Analytics
– ujednolicenie rozmiarów grafik i uproszczenie publikacji treści
– integracja nośników informacji i publikacja treści z 1 miejsca
– natychmiastowa pomoc IT (do 2 godzin) od wystąpieina problemu

Wdrożenie strony www Galerii Kazimierz i integracja z panelem CMS Go Target dla centrów handlowych wykonana przez AdAstrę przebiegła nadzwyczaj dobrze a problemy rozwiązane. Po tej realizacji AdAstra jest dla nas stałym partnerem przy realizacji stron WWW dla galerii handlowych jakie wraz z firmą IMS obsługujemy jako firmy technologiczne – integrują Go Target, panel CMS do zarządzania treścią na nośnikach galerii ze stroną internetową, obsługują też ekrany dotykowe i aplikację oraz prowadzą spójną komunikację na Facebooku i w newsletterach będących też częścią e-mail marketingowej strategii i programu lojalnościowego (w niektórych galeriach handlowych).

Tomasz Gorzkiewicz


Prezes GoSell Sp. z o.o.

Biuro

Ul. Zacisze 7/3,
Kraków 31-156
E-mail: biuro@ad-astra.pl

Kontakt

Łukasz Dragosz
Business Developer
Telefon: +48 881 705 749
E-mail: lukasz.dragosz@ad-astra.pl

Brief

Uzupełnij brief w 15 minut. Pozwoli nam to przygotować lepsze propozycje dla Ciebie.

Formularz Kontaktowy

Imię i Nazwisko*

Temat*

Adres email*

Nr. telefonu*

Treść wiadomości