REALIZACJE: Galerie handlowe

Realizujemy skuteczny marketing 360° dla rynku re-tail i nieruchomości. Posiadamy stały zespół osób po 2-3 osoby z każdej specjalizacji. Opieramy się na strategii wyznaczającej kierunki oparte na badaniach i analityce. Tworzymy klikalne makiety UX z prototypami stron WWW i testami A/B na użytkownikach przed ich wdrożeniem. Nasza kreacja graficzna ATL, digital i spoty reklamowe przed drogimi kampaniami billboardowymi oraz emisją on-line i TV są poprzedzone testami Key Visuali w studiu fotograficznym. Copywriterzy i PR-owcy dbający o rozgłos m.in. dla obiektów handlowych oraz nasz support IT jest dostępny nawet 24h/7 co umożliwia szybkie gaszenie pożarów czy powstanie strony LP nawet w 1 dzień. Ważne jest dla nas dbanie o realizację celów przy optymalizacji kosztów.

Otwarcie zimą galerii handlowej z akcją pro-sell

Zimowe otwarcie galerii handlowej – event „Kraina Lodu” 22 XI 2018 r.

AdAstra organizuje różne eventy na otwarcie galerii handlowych, m.in. zimowe. Kluczem do atrakcyjnego wydarzenia jest spójność wszystkich atrakcji oraz zaangażowanie lokalnej społeczności do współpracy. Jedną z takich realizacji była zimowa impreza Kraina Lodu na otwarcie centrum handlowego Alfa Park w Polkowicach koło Legnicy w dniu 22 XI 2018 r.

Nawet 7000 osób na oglądaniu gwiazd w galerii

AdAstra organizuje eventy z oglądaniem gwiazd w dumpingowych cenach z racji zobowiązującej nazwy agencji („do gwiazd”) przy użyciu własnego sprzętu i lunet zaproszonych na zlot amatorów oglądania nocnego nieba. Dodatkowe atrakcje to m.in. możliwość streamingu ze stacji kosmicznej ISS czy wyświetlania filmów Sci-Fi typu E.T. czy K-PAX bądź serii Star Wars z flashmob – bitwą na miecze świetlne. Posiadamy też atrakcje dla rodzin z dziećmi, w których rodzice mogą od małego zaszczepić zainteresowanie naukami ścisłymi.

Social Christmas Tree

Zapal choinkę życzeniami na Facebooku

Modne ostatnio transmisje LIVE na Facebooku oraz wirusowe głosowanie przez reakcję proponujemy połączyć z świątecznymi akcjami pro-sell oraz nowoczesną technologią Internet of Things. Zamiast standardowego składania życzeń pozwólcie klientom zapalić choinkę w Waszej firmie, galerii handlowej czy centrum miasta, najlepiej obok rzędu rozdawanych choinek jeśli takie są. Komentarze pod transmisją LIVE z widokiem na choinkę opatrzone hashtagiem #zapalchoinkewNAZWA będą ją włączać na 15-30 sekund. Zacznijcie pierwsi z życzeniami dla swoich fanów i zobaczcie jak wirusowo potoczy się to dalej!

Aplikacje konkursowe na FB

Głosowanie na zgłoszenia zdjęć, opisów lub grafik

Mechanika jest dośc prosta – fani najpierw wyrażają zgodę na przetwarzanie danych, następnie wysyłają swoje zgłoszenie, którym może być dokończenie cytatu, wysłanie tematycznego zdjęcia lub zmontowanie grafiki czy wariacja tych opcji. Zgłoszenia z największą ilością głosów wygrywają więc warto udostępniać swoje zgłoszenie i poprosić znajomych o głosowanie a Ci mogą łatwo być skonwertowani na nowych fanów. W panelu moderacji przy liście zgłoszeń od największej do najmniej ilości głosów, ew. z podziałem na dni widnieją emaile zwycięzców. Zgłoszenia nogą przechodzić najpierw przez moderację aby uniknąć wulgaryzmów choć jest to czasochłonna praca, z którą możemy również pomóc podobnie jak przy promocji konkursu :)

Otwarcia galerii handlowych

Galeria Wołomin, Tomaszów i Centrum Handlowe HIT

Otwarcie galerii handlowej poprzedza szereg problemów inwestycyjnych, budowlanych, pozwoleń, negocjacji z Najemcami i zarządczych, wśród których kwestia komunikacji marketingowej może zniknąć lub zostać potraktowana po macoszemu. Dlatego warto powierzyć tą kwestię wyspecjalizowanej agencji znającej problemy przy zarządzaniu galerią handlową i posiadającej gotowe rozwiązania.

Galeria handlowa na Facebooku

Prowadzenie fanpage Galerii Kazimierz, Wołomin i Tomaszów

Jak wykorzystać zazwyczaj omijane wzrokiem i nielubiane przez fanów promocje do zwiększenia zasięgu i ilości polubień posta na FB? Co zrobić z nowymi kolekcjami i ofertami Najemców, którzy domagają się ich publikowania na Facebooku? W jaki sposób przedstawić udogodnienia galerii handlowej aby informacja wirusowo dotarła do 32 000 odbiorców? Poniżej przedstawiamy kilka pomocnych tricków zaczerpniętych z naszych realizacji dla Galerii Kazimierz!

Infokioski w galeriach handlowych

Modyfikacje i aktualizacje wayfinders w centrum handlowym

Infokioski (wayfinders) spełniają bardzo ważną funkcję informacyjną w galeriach handlowych o ile są użyteczne i… nie przestarzałe. Wg. naszych badań klienci zdecydowanie chętniej korzystają z elektronicznych punktów Info o ile te wyglądają nowocześnie. Wygląd zewnętrzny to jednak dopiero początek. Najważniejsza jest przydatność infokiosków w galerii handlowej dla jej klientów do poruszania się po sklepach czy odnalezienia samochodu. Ważna jest też nieproblematyczność w aktualizowaniu treści. Jeśli są użyteczne to można je również wykorzystać do celów marketinowych, zaczynając od konkursów z selfie i hashtagami #nazwagalerii na programie lojalnościowym kończąc. W Galerii Kazimierz aktualizujemy infokioski oraz bierzemy udział w ich modyfikacji odpowiadając za proces projektowania UX i analityki strategicznej wraz z badaniami na użytkownikach.

Pokemony w galeriach handlowych

Organizacja eventów z pokemonami

Od wejścia do Polski gry z pokemonami można w galeriach handlowych organizować wysoce medialny i potencjalnie przyciągający duży foot fall dwu dniowy event z łapaniem pokemonów jako część akcji #zlapjewszystkie. Jak to zrobić? A czy event z Pokemonami jest ryzykowny PR-owo? Jak przywołać lepsze pokemony? Jak promować event na FB? Poniżej zdradzamy część sekretów z własnego doświadczenia. Klinknij tutaj aby zobaczyć więcej realizacji dla galerii handlowych. Miłej lektury 😉

Strona WWW dla Galerii Kazimierz

Użyteczna strona mobilna zastępuje aplikacje

W procesie przebudowy strony internetowej Galerii Kazimierz uczestniczyliśmy od etapu przetargu, wygrywając go wspólnie z partnerską agencją. Celem stworzenia nowej strony głównej serwisu WWW oraz jego kluczowych podstron: listy sklepów i wydarzeń, samych sklepów i wydarzeń oraz mapy w wersji mobilnej było zwiększenie jej użyteczności, którą to potrzebę wykazały badania konkurencji i analizy zachowań użytkowników. W toku prac poszerzyliśmy spectrum działań o integrację z wyspecjalizowanym systemem CMS do obsługi treści dla optymalizacji bieżącej obsługi marketingowej Galerii Kazimierz dzięki aktualizacji treści na wszystkich nośnikach naraz (stronie WWW, aplikacji mobilnej i infokioskach). Dodatkowo sprzęgliśmy nową stronę z kampaniami, eventami i akcjami sprzedażowymi galerii handlowej znacząco podnosząc zainteresowanie nimi. Poza pracami IT przy stronie WWW byliśmy odpowiedzialni za część strategiczną i analityczną oraz prowadzenie całości projektu od A do Z.

Obsługa centrum handlowego Galeria Kazimierz

IT, PR, KV, eventy, strony – kompleksowa obsługa galerii

Gdy w lutym obejmowaliśmy obsługę social media i aktualizacji stron WWW potrzebowaliśmy 1 miesiąca żeby zorganizować przepływ informacji na powierzonych nam nośnikach Galerii Kazimierz na tyle, aby od 1 marca przejąć również aktualizację informacji na aplikacji mobilnej i w infokioskach na terenie galerii. Najemcy otrzymują do 24 godzin od wysłania kolejnych promocji lub nowych kolekcji wiadomość potwierdzającą ich publikację z linkami i screenami. Po blisko roku bieżącej komunikacji na Facebooku i współorganizacji eventów promocyjnych stworzyliśmy na bazie doświadczeń nową strategię marketingową Galerii Kazimierz, używaną do dziś. Służymy też wsparciem IT we wszelkich innych kwestiach.