REALIZACJE: Ecommerce

E-PREZENTY I SZKOLENIA SUBARU

Sklep internetowy, system rezerwacji i panel CRM

W ślad za rozwojem firmy www.SJS.pl poszedł re-branding stron internetowych: systemu rezerwacji i zapisów on-line na szkolenia z jazdy Subaru oraz e-sklep z prezentami (voucherami motoryzacyjnymi) a także unowocześnienie panelu CRM dzięki któremu mixują się dane ze zintegrowanych stron prezentów i szkoleń a dział Marketingu tylko w 1 panelu dodaje informacje o ofertach i zarządza zamówieniami z obu serwisów optymalizując czas pracy a w przyszłości maksymalizując też efekty dzięki marketing automation.

Fiberlink – DOSTAWCA INTERNETU i TV

STRONA WWW, MAPA ZASIĘGU i ZAMÓWIENIA PRZEZ INTERNET

Strona www dla dostawcy internetu, telewizji i telefonii, firmy Fiberlink, została stworzona przy użyciu CMS WordPress z zachowaniem standardów bezpieczeństwa IT. Zaawansowany formularz zamówienia, będący też konfiguratorem i kalkulatorem cennika, umożliwił klientom składanie zamówień przez internet bez wdrożenia bardziej kosztownych rozwiązań e-commerce jak np. dostosowanie oprogramowania sklepu internetowego.

Strona pizzerii CapriNew

System zamówień – WooCommerce i SMS API

Realizacje dla pizzerii CapriNew to dobry przykład naszych elastycznych możliwości przy wdrożeniach pluginu WooCommerce do stron z CMS WordPress. Umożliwia on tworzenie systemów rezerwacji i zamówień oraz budowę sklepów internetowych. W przypadku restauracji CapriNew naszym celem były szybkie zamówienia. Proces został ułatwiony dzięki modyfikacjom systemu zamówień i znacznie skrócony dzięki dostosowaniu serwera.

Dotpay – Płatności on-line

Branding, kampanie w sieci i materiały DTP

Dotpay S.A. cieszy się zasłużoną renomą jako najstarsza polska firma na rynku płatności on-line. Od 2015 roku zaczęła też na szerszą skalę działania marketingowe w nowym wydaniu czego efektem było m.in. dążenie do ujednolicenia brandingu oraz częstszego pojawiania się w sieci przez kampanie display oraz na eventach branżowych i wypowiedzi eksperckie. AdAstra była odpowiedzialna za każdy z tych sektorów.

Martin Oliva

Sklep internetowy dla jubilera z UK

Ceniony polski projektant biżuterii w Londynie otworzył własny sklep internetowy sprzedający wysokiej klasy pierścionki zaręczynowe i bransoletki. Dla ułatwienia optymalizacji czasu pracy e-sklep posiada integrację z magazynem diamentów w Holandii, pokazując na stronie aktualne ceny i rodzaje dostępnych diamentów, które następnie są sprowadzane do obróbki ręcznej i dopasowywane do danego pierścionka.
Czytaj dalej

EuroTOOLS – Hurtownia on-line

Pozycjonowanie marki w Google i obsługa IT

Z powodu spadających dochodów przeanalizowaliśmy sektor rynku narzędzi do odśnieżania. Badania wykazały, że Polacy wolą kupować narzędzia droższe, nawet jeżeli jedynie imitują wyższą jakość, gdyż tańsze produkty kojarzą im się z niskiej jakości produktami z okresu PRL lub firmami ze wczesnych lat 90-tych. Strategia marketingowa zakładała zwiększenie cen przy obrandowaniu produktów submarką oraz dotarcie próbkami do hurtowni i sklepów. Jednocześnie zbadaliśmy możliwości wejścia na rynek dyskontów i hipermarketów jednak odradziliśmy ten kierunek z racji barier wejścia oraz długofalowo, niskiej rentowności. Zastosowane pozycjonowanie przyniosło dominację w Googel i odwiedziny z nawet 80% wyszukiwań. Czytaj dalej