REALIZACJE: Dział UX

Infokioski w galeriach handlowych

Modyfikacje i aktualizacje wayfinders w centrum handlowym

Infokioski (wayfinders) spełniają bardzo ważną funkcję informacyjną w galeriach handlowych o ile są użyteczne i… nie przestarzałe. Wg. naszych badań klienci zdecydowanie chętniej korzystają z elektronicznych punktów Info o ile te wyglądają nowocześnie. Wygląd zewnętrzny to jednak dopiero początek. Najważniejsza jest przydatność infokiosków w galerii handlowej dla jej klientów do poruszania się po sklepach czy odnalezienia samochodu. Ważna jest też nieproblematyczność w aktualizowaniu treści. Jeśli są użyteczne to można je również wykorzystać do celów marketinowych, zaczynając od konkursów z selfie i hashtagami #nazwagalerii na programie lojalnościowym kończąc. W Galerii Kazimierz aktualizujemy infokioski oraz bierzemy udział w ich modyfikacji odpowiadając za proces projektowania UX i analityki strategicznej wraz z badaniami na użytkownikach.

Strona WWW dla Galerii Kazimierz

Użyteczna strona mobilna zastępuje aplikacje

W procesie przebudowy strony internetowej Galerii Kazimierz uczestniczyliśmy od etapu przetargu, wygrywając go wspólnie z partnerską agencją. Celem stworzenia nowej strony głównej serwisu WWW oraz jego kluczowych podstron: listy sklepów i wydarzeń, samych sklepów i wydarzeń oraz mapy w wersji mobilnej było zwiększenie jej użyteczności, którą to potrzebę wykazały badania konkurencji i analizy zachowań użytkowników. W toku prac poszerzyliśmy spectrum działań o integrację z wyspecjalizowanym systemem CMS do obsługi treści dla optymalizacji bieżącej obsługi marketingowej Galerii Kazimierz dzięki aktualizacji treści na wszystkich nośnikach naraz (stronie WWW, aplikacji mobilnej i infokioskach). Dodatkowo sprzęgliśmy nową stronę z kampaniami, eventami i akcjami sprzedażowymi galerii handlowej znacząco podnosząc zainteresowanie nimi. Poza pracami IT przy stronie WWW byliśmy odpowiedzialni za część strategiczną i analityczną oraz prowadzenie całości projektu od A do Z.

ARS-Medica

Strona WWW dla przychodni z rejestracją on-line

Celem wdrożenia nowego serwisu było zoptymalizowanie procesu rezerwacji na wizyty lekarskie i badania w przychodni oraz ułatwienie pacjentom uzyskania potrzebnych im informacji, a także uświadamianie ich nt. wskazań przed badaniami i edukowanie profilaktyczne. Warto zwrócić uwagę na dostosowanie strony www dla osób niedowidzących (kontrast i powiększanie czcionki) oraz użytkowników tabletów i smartphone’ów (wersja responsywna dla urządzeń mobilnych). Serwis jest też SEO friendly i świetnie pozycjonuje się w Google.

Husaria Race

Kompleksowa obsługa marketingowa

Problemem, nad którym stanęliśmy opracowując strategię marketingową dla Husaria Race, była niewiadoma czy większą popularnością cieszyć się będzie bieg terenowy z patriotyzmem w tle czy biegi stricte survivalowe. Zdecydowaliśmy iż sprawdzimy to w testach A/B analizując zachowania internautów, którym będziemy wyświetlać 2 wersje kolorystyczne 1 strony internetowej. Głównym czynnikiem, który będziemy mierzyć będzie ilość sprzedanych biletów on-line w zaprojektowanym systemie sprzedaży na 1000 odwiedzin na stronie. Opracowaliśmy ponadto ofertę partnerską i aktywnie pomagamy w pozyskiwaniu sponsorów.

Martin Oliva

Sklep internetowy dla jubilera z UK

Ceniony polski projektant biżuterii w Londynie otworzył własny sklep internetowy sprzedający wysokiej klasy pierścionki zaręczynowe i bransoletki. Dla ułatwienia optymalizacji czasu pracy e-sklep posiada integrację z magazynem diamentów w Holandii, pokazując na stronie aktualne ceny i rodzaje dostępnych diamentów, które następnie są sprowadzane do obróbki ręcznej i dopasowywane do danego pierścionka.
Czytaj dalej

Outsourcing IT i marketingu

DLA KLIENTÓW i AGENCJI (PODWYKONAWCZO)

Niemal cała branża interaktywno – reklamowa, poza rzadkimi okresami przestojów, cierpi na brak zasobów ludzkich. Okresy zwolnionego tempa po długim czasie oczekiwania na odpowiedź klienta wymuszają późniejsze nadganianie terminów lub stawianiu czoła „klęsce urodzaju” gdy nagle długo wyczekiwane rozmowy zakończą się sukcesem (wszystkie naraz). Bywają też sytuacje braku specjalistycznych kompetencji, zarówno u agencji reklamowych (digital, wsparcie IT) jak i u klientów (marketing). Pomagamy w każdej z tych sytuacji własnymi zasobami ludzkimi oraz wspieramy doradczo i organizacyjnie. Czytaj dalej