REALIZACJE: Dział Strategii

Social Christmas Tree

Zapal choinkę życzeniami na Facebooku

Modne ostatnio transmisje LIVE na Facebooku oraz wirusowe głosowanie przez reakcję proponujemy połączyć z świątecznymi akcjami pro-sell oraz nowoczesną technologią Internet of Things. Zamiast standardowego składania życzeń pozwólcie klientom zapalić choinkę w Waszej firmie, galerii handlowej czy centrum miasta, najlepiej obok rzędu rozdawanych choinek jeśli takie są. Komentarze pod transmisją LIVE z widokiem na choinkę opatrzone hashtagiem #zapalchoinkewNAZWA będą ją włączać na 15-30 sekund. Zacznijcie pierwsi z życzeniami dla swoich fanów i zobaczcie jak wirusowo potoczy się to dalej!

Otwarcia galerii handlowych

Galeria Wołomin, Tomaszów i Centrum Handlowe HIT

Otwarcie galerii handlowej poprzedza szereg problemów inwestycyjnych, budowlanych, pozwoleń, negocjacji z Najemcami i zarządczych, wśród których kwestia komunikacji marketingowej może zniknąć lub zostać potraktowana po macoszemu. Dlatego warto powierzyć tą kwestię wyspecjalizowanej agencji znającej problemy przy zarządzaniu galerią handlową i posiadającej gotowe rozwiązania.

Galeria handlowa na Facebooku

Prowadzenie fanpage Galerii Kazimierz, Wołomin i Tomaszów

Jak wykorzystać zazwyczaj omijane wzrokiem i nielubiane przez fanów promocje do zwiększenia zasięgu i ilości polubień posta na FB? Co zrobić z nowymi kolekcjami i ofertami Najemców, którzy domagają się ich publikowania na Facebooku? W jaki sposób przedstawić udogodnienia galerii handlowej aby informacja wirusowo dotarła do 32 000 odbiorców? Poniżej przedstawiamy kilka pomocnych tricków zaczerpniętych z naszych realizacji dla Galerii Kazimierz!

Pokemony w galeriach handlowych

Organizacja eventów z pokemonami

Od wejścia do Polski gry z pokemonami można w galeriach handlowych organizować wysoce medialny i potencjalnie przyciągający duży foot fall dwu dniowy event z łapaniem pokemonów jako część akcji #zlapjewszystkie. Jak to zrobić? A czy event z Pokemonami jest ryzykowny PR-owo? Jak przywołać lepsze pokemony? Jak promować event na FB? Poniżej zdradzamy część sekretów z własnego doświadczenia. Klinknij tutaj aby zobaczyć więcej realizacji dla galerii handlowych. Miłej lektury 😉

Aplikacja i-Sport

Trackingowa apka mobilna mierząca treningi

Odpowiadaliśmy nie tylko za kluczowe zadania w tworzeniu platformy sportowej i-Sport ale jesteśmy też autorami pomiarowej aplikacji mobilnej i-Sport. Są już dostępne na systemy iOS i Android w Google Play i App Store z mierzeniem danych treningowych i geolokalizacją trasy ma mapie, integracjami z iOS SDK i Google Play Services i urządzeniami ubieralnymi (wearable) jak inteligentne opaski i Smart Watche z technologią mierzenia bicia serca (min., średnie i max tętno).

Platforma treningowa i-Sport

Internetowy serwis sportowy

Platforma treningowa i-Sport skierowana jest do amatorów chcących rozpocząć przygodę z daną dyscypliną i profesjonalnych zawodników szukających wsparcie trenerów personalnych. Podczas rejestracji na platformie i-Sport określasz swoje szczegółowe cele i wybierasz plan treningowy przygotowany przez najlepszych certyfikowanych specjalistów w Polsce, trenerów mistrzów olimpijskich i gwiazdy sportu. Na platformie sportowej i-Sport lub telefonicznie konsultujesz z Twoim własnym trenerem aktualną aktywność, dietę oraz stan zdrowia. Trener i-Sport precyzuje szczegóły Twojego treningu oraz przygotowuje dla Ciebie plan dietetyczny. Treningi możesz rejestrować ręcznie lub za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej i-Sport czy innej aplikacji treningowej jak Garmin, Strava czy Nike+. Dzięki i-Sport możesz porównywać swoje wyniki z grupą Twoich znajomych a także uczestniczyć w wielkiej ogólnopolskiej rywalizacji „Polska Goni Europę”!

Strona WWW dla Galerii Kazimierz

Użyteczna strona mobilna zastępuje aplikacje

W procesie przebudowy strony internetowej Galerii Kazimierz uczestniczyliśmy od etapu przetargu, wygrywając go wspólnie z partnerską agencją. Celem stworzenia nowej strony głównej serwisu WWW oraz jego kluczowych podstron: listy sklepów i wydarzeń, samych sklepów i wydarzeń oraz mapy w wersji mobilnej było zwiększenie jej użyteczności, którą to potrzebę wykazały badania konkurencji i analizy zachowań użytkowników. W toku prac poszerzyliśmy spectrum działań o integrację z wyspecjalizowanym systemem CMS do obsługi treści dla optymalizacji bieżącej obsługi marketingowej Galerii Kazimierz dzięki aktualizacji treści na wszystkich nośnikach naraz (stronie WWW, aplikacji mobilnej i infokioskach). Dodatkowo sprzęgliśmy nową stronę z kampaniami, eventami i akcjami sprzedażowymi galerii handlowej znacząco podnosząc zainteresowanie nimi. Poza pracami IT przy stronie WWW byliśmy odpowiedzialni za część strategiczną i analityczną oraz prowadzenie całości projektu od A do Z.

Dotpay – Płatności on-line

Branding, kampanie w sieci i materiały DTP

Dotpay S.A. cieszy się zasłużoną renomą jako najstarsza polska firma na rynku płatności on-line. Od 2015 roku zaczęła też na szerszą skalę działania marketingowe w nowym wydaniu czego efektem było m.in. dążenie do ujednolicenia brandingu oraz częstszego pojawiania się w sieci przez kampanie display oraz na eventach branżowych i wypowiedzi eksperckie. AdAstra była odpowiedzialna za każdy z tych sektorów.

Obsługa digital galerii handlowej

Aktualizacja nośników: stron www, aplikacji i infokiosków

Gdy w lutym 2016 roku obejmowaliśmy obsługę social media i aktualizacji stron WWW potrzebowaliśmy 1 miesiąca żeby zorganizować przepływ informacji na powierzonych nam nośnikach Galerii Kazimierz na tyle, aby od 1 marca przejąć również aktualizację informacji na aplikacji mobilnej i w infokioskach na terenie galerii. Najemcy otrzymują do 24 godzin od wysłania kolejnych promocji lub nowych kolekcji wiadomość potwierdzającą ich publikację z linkami i screenami. Dział Marketingu Galerii Kazimierz, w miarę przyzwyczajania się Najemców do bezproblemowej współpracy z nami, jest coraz mniej angażowany w bieżącą komunikację marketingową i może się skupić na akcjach promocyjnych. Aktualizujemy nośniki raz dziennie dla optymalizacji czasu pracy a w razie awarii technicznych reagujemy od razu. Służymy też wsparciem IT we wszelkich innych kwestiach.

ARS-Medica

Kampania sprzedażowa w sieci GDN i Google

Dla poradni ARS-MEDICA, po stworzeniu strony internetowej dla przychodni, przeprowadziliśmy akcję sprzedażową wykorzystując kampanie banerowe w sieci Google Display Network (GDN – portale udostępniające powierzchnię reklamową dla klientów Google). Ustanowiliśmy koszt minimalny 1000 zł i maksymalny, możliwy do uzyskania w zależności od efektów sprzedażowych kampanii. Oto one.

ARS-Medica

Strona WWW dla przychodni z rejestracją on-line

Celem wdrożenia nowego serwisu było zoptymalizowanie procesu rezerwacji na wizyty lekarskie i badania w przychodni oraz ułatwienie pacjentom uzyskania potrzebnych im informacji, a także uświadamianie ich nt. wskazań przed badaniami i edukowanie profilaktyczne. Warto zwrócić uwagę na dostosowanie strony www dla osób niedowidzących (kontrast i powiększanie czcionki) oraz użytkowników tabletów i smartphone’ów (wersja responsywna dla urządzeń mobilnych). Serwis jest też SEO friendly i świetnie pozycjonuje się w Google.

Husaria Race

Kompleksowa obsługa marketingowa

Problemem, nad którym stanęliśmy opracowując strategię marketingową dla Husaria Race, była niewiadoma czy większą popularnością cieszyć się będzie bieg terenowy z patriotyzmem w tle czy biegi stricte survivalowe. Zdecydowaliśmy iż sprawdzimy to w testach A/B analizując zachowania internautów, którym będziemy wyświetlać 2 wersje kolorystyczne 1 strony internetowej. Głównym czynnikiem, który będziemy mierzyć będzie ilość sprzedanych biletów on-line w zaprojektowanym systemie sprzedaży na 1000 odwiedzin na stronie. Opracowaliśmy ponadto ofertę partnerską i aktywnie pomagamy w pozyskiwaniu sponsorów.

Martin Oliva

Sklep internetowy dla jubilera z UK

Ceniony polski projektant biżuterii w Londynie otworzył własny sklep internetowy sprzedający wysokiej klasy pierścionki zaręczynowe i bransoletki. Dla ułatwienia optymalizacji czasu pracy e-sklep posiada integrację z magazynem diamentów w Holandii, pokazując na stronie aktualne ceny i rodzaje dostępnych diamentów, które następnie są sprowadzane do obróbki ręcznej i dopasowywane do danego pierścionka.
Czytaj dalej

Willa Atena

Strona www, system rezerwacji i reklama w Google

Analiza sytuacji pokazała, że zyski w sezonie można zoptymalizować o 5% tworząc nową stronę WWW wraz z systemem rezerwacji posiadającym płatności on-line z PayPal-em, do którego Niemcy są szczególnie przekonani. Uruchamiając kampanię reklamową Google AdWords informowaliśmy aby nie klikać w reklamy portali noclegowych a bezpośrednio rezerwować noclegi na stronie WWW pensjonatu. System rezerwacji noclegów w hotelu zawierał specjalne promocje niedostępne dla osób rezerwujących noclegi z Booking.com czy innych serwisów. Czytaj dalej

EuroTOOLS – Hurtownia on-line

Pozycjonowanie marki w Google i obsługa IT

Z powodu spadających dochodów przeanalizowaliśmy sektor rynku narzędzi do odśnieżania. Badania wykazały, że Polacy wolą kupować narzędzia droższe, nawet jeżeli jedynie imitują wyższą jakość, gdyż tańsze produkty kojarzą im się z niskiej jakości produktami z okresu PRL lub firmami ze wczesnych lat 90-tych. Strategia marketingowa zakładała zwiększenie cen przy obrandowaniu produktów submarką oraz dotarcie próbkami do hurtowni i sklepów. Jednocześnie zbadaliśmy możliwości wejścia na rynek dyskontów i hipermarketów jednak odradziliśmy ten kierunek z racji barier wejścia oraz długofalowo, niskiej rentowności. Zastosowane pozycjonowanie przyniosło dominację w Googel i odwiedziny z nawet 80% wyszukiwań. Czytaj dalej

Outsourcing IT i marketingu

DLA KLIENTÓW i AGENCJI (PODWYKONAWCZO)

Niemal cała branża interaktywno – reklamowa, poza rzadkimi okresami przestojów, cierpi na brak zasobów ludzkich. Okresy zwolnionego tempa po długim czasie oczekiwania na odpowiedź klienta wymuszają późniejsze nadganianie terminów lub stawianiu czoła „klęsce urodzaju” gdy nagle długo wyczekiwane rozmowy zakończą się sukcesem (wszystkie naraz). Bywają też sytuacje braku specjalistycznych kompetencji, zarówno u agencji reklamowych (digital, wsparcie IT) jak i u klientów (marketing). Pomagamy w każdej z tych sytuacji własnymi zasobami ludzkimi oraz wspieramy doradczo i organizacyjnie. Czytaj dalej