REALIZACJE: Dział SEO

Kosmetol – reklama w Google dla salonów SPA

Optmyalizacja strony WWW i pozycjonowanie w Google

Strona www.kosmetol.pl to dwa gabinety kosmetyczne w Inowrocławiu i Bydgoszczy, które poza zabiegami SPA mają w ofercie różne produkty kosmetyczne. Branża SPA to dość ciężki z racji nasycenia rynek więc dla istniejącej już ponad 5 lat firmy pracowaliśmy nad reklamą efektywnościową w Google pozycjonując na tzw. frazy niszowe czyli nazwy zabiegów oraz frazy główne: salon i gabinet kosmetyczny w Bydgoszczy i Inowrocławiu utrzymując na długo pozycje w Google przy minimum kosztów.

Garden SPA – reklama w Google strony WWW

Reklamy do turystów z Norwegii, pozycjonowanie na zabiegi SPA

W trakcie analizy odwiedzin strony www.gardenspa.pl zauważyliśmy iż około 10% ruchu pochodzi z Norwegii. Norwegowie okazali się być też bardziej zyskowna grupą klientów niż Polacy z racji turystyki zdrowotnej wobec wysokich opłat podobnych usług u nich. Zaproponowaliśmy zatem stworzenie osobnych stron landing page po norwesku poza wersją angielską strony dla zwiększenia efektu sprzedażowego i użycie reklam Google AdWords co przyniosło spore efekty. Obok skupienia się na niszowych frazach w pozycjonowaniu strony w Google Polska na kilkadziesiąt nazw zabiegów SPA udało nam się pozycjonować stronę na frazy ogólne „salon spa kraków” i „gabinet spa kraków”.

Reklama sieci TAXI 919 OPOLE

Google AdWords, program lojalnościowy, strona WWW, PR

W ramach współpracujący z aplikacją dla taksówek RT300 i Polską Siecią Taxi wykonaliśmy szereg usług reklamowych dla sieci taksówkarskiej Taxi 919 w Opolu – m.in. przeprowadziliśmy kampanię sprzedażową z efektami 1,50 zł za klienta przez reklamy Google AdWords, dzięki którym informacja o Taxi 919 pojawiała się na pierwszych miejscach wyszukiwania po wpisaniu fraz typu „taxi opole”. Reklamy były wyświetlane jedynie na urządzeniach mobilnych, ponieważ to z nich klienci najczęściej zamawiają przejazdy taksówką. Oprócz kampanii w Google, stworzyliśmy również bazę lokalnych partnerów, którzy polecaliby sieć Taxi 919 swoim klientom. Firmy usługowe i obiekty kulturalne chętnie włączyły się do naszego partnerskiego programu lojalnościowego dla sieci taksówkarskich. Zaproponowaliśmy też nieszablonowe formy reklam i działania PR-owe gdyż na rynku taksówek standardowe metody jak billboardy w dobie takich samych cen nie pomagają i są drogie.

Strona WWW dla Galerii Kazimierz

Użyteczna strona mobilna zastępuje aplikacje

W procesie przebudowy strony internetowej Galerii Kazimierz uczestniczyliśmy od etapu przetargu, wygrywając go wspólnie z partnerską agencją. Celem stworzenia nowej strony głównej serwisu WWW oraz jego kluczowych podstron: listy sklepów i wydarzeń, samych sklepów i wydarzeń oraz mapy w wersji mobilnej było zwiększenie jej użyteczności, którą to potrzebę wykazały badania konkurencji i analizy zachowań użytkowników. W toku prac poszerzyliśmy spectrum działań o integrację z wyspecjalizowanym systemem CMS do obsługi treści dla optymalizacji bieżącej obsługi marketingowej Galerii Kazimierz dzięki aktualizacji treści na wszystkich nośnikach naraz (stronie WWW, aplikacji mobilnej i infokioskach). Dodatkowo sprzęgliśmy nową stronę z kampaniami, eventami i akcjami sprzedażowymi galerii handlowej znacząco podnosząc zainteresowanie nimi. Poza pracami IT przy stronie WWW byliśmy odpowiedzialni za część strategiczną i analityczną oraz prowadzenie całości projektu od A do Z.

ARS-Medica

Strona WWW dla przychodni z rejestracją on-line

Celem wdrożenia nowego serwisu było zoptymalizowanie procesu rezerwacji na wizyty lekarskie i badania w przychodni oraz ułatwienie pacjentom uzyskania potrzebnych im informacji, a także uświadamianie ich nt. wskazań przed badaniami i edukowanie profilaktyczne. Warto zwrócić uwagę na dostosowanie strony www dla osób niedowidzących (kontrast i powiększanie czcionki) oraz użytkowników tabletów i smartphone’ów (wersja responsywna dla urządzeń mobilnych). Serwis jest też SEO friendly i świetnie pozycjonuje się w Google.

I’M IN

Business development i branding

Utworzenie od podstaw nowego brandu, I’M IN, w branży grywalizacyjnej z mocnym debiutem na międzynarodowych targach Mobile IT jako partner. Wspólna, mocno promowana przez Targi w Krakowie Sp, z o.o. gra miejska Mobile IT – I’M IN! na terenie targów ma wzbogacić wydarzenie o wyjątkowe aspekty poprawiające efektywność, sprzedaż i integrację przy wykorzystaniu mechanizmów znanych z gier. Czytaj dalej

Martin Oliva

Sklep internetowy dla jubilera z UK

Ceniony polski projektant biżuterii w Londynie otworzył własny sklep internetowy sprzedający wysokiej klasy pierścionki zaręczynowe i bransoletki. Dla ułatwienia optymalizacji czasu pracy e-sklep posiada integrację z magazynem diamentów w Holandii, pokazując na stronie aktualne ceny i rodzaje dostępnych diamentów, które następnie są sprowadzane do obróbki ręcznej i dopasowywane do danego pierścionka.
Czytaj dalej

Willa Atena

Strona www, system rezerwacji i reklama w Google

Analiza sytuacji pokazała, że zyski w sezonie można zoptymalizować o 5% tworząc nową stronę WWW wraz z systemem rezerwacji posiadającym płatności on-line z PayPal-em, do którego Niemcy są szczególnie przekonani. Uruchamiając kampanię reklamową Google AdWords informowaliśmy aby nie klikać w reklamy portali noclegowych a bezpośrednio rezerwować noclegi na stronie WWW pensjonatu. System rezerwacji noclegów w hotelu zawierał specjalne promocje niedostępne dla osób rezerwujących noclegi z Booking.com czy innych serwisów. Czytaj dalej

EuroTOOLS – Hurtownia on-line

Pozycjonowanie marki w Google i obsługa IT

Z powodu spadających dochodów przeanalizowaliśmy sektor rynku narzędzi do odśnieżania. Badania wykazały, że Polacy wolą kupować narzędzia droższe, nawet jeżeli jedynie imitują wyższą jakość, gdyż tańsze produkty kojarzą im się z niskiej jakości produktami z okresu PRL lub firmami ze wczesnych lat 90-tych. Strategia marketingowa zakładała zwiększenie cen przy obrandowaniu produktów submarką oraz dotarcie próbkami do hurtowni i sklepów. Jednocześnie zbadaliśmy możliwości wejścia na rynek dyskontów i hipermarketów jednak odradziliśmy ten kierunek z racji barier wejścia oraz długofalowo, niskiej rentowności. Zastosowane pozycjonowanie przyniosło dominację w Googel i odwiedziny z nawet 80% wyszukiwań. Czytaj dalej

Outsourcing IT i marketingu

DLA KLIENTÓW i AGENCJI (PODWYKONAWCZO)

Niemal cała branża interaktywno – reklamowa, poza rzadkimi okresami przestojów, cierpi na brak zasobów ludzkich. Okresy zwolnionego tempa po długim czasie oczekiwania na odpowiedź klienta wymuszają późniejsze nadganianie terminów lub stawianiu czoła „klęsce urodzaju” gdy nagle długo wyczekiwane rozmowy zakończą się sukcesem (wszystkie naraz). Bywają też sytuacje braku specjalistycznych kompetencji, zarówno u agencji reklamowych (digital, wsparcie IT) jak i u klientów (marketing). Pomagamy w każdej z tych sytuacji własnymi zasobami ludzkimi oraz wspieramy doradczo i organizacyjnie. Czytaj dalej