REALIZACJE: Dział SEO

Strona WWW dla Galerii Kazimierz

Użyteczna strona mobilna zastępuje aplikacje

W procesie przebudowy strony internetowej Galerii Kazimierz uczestniczyliśmy od etapu przetargu, wygrywając go wspólnie z partnerską agencją. Celem stworzenia nowej strony głównej serwisu WWW oraz jego kluczowych podstron: listy sklepów i wydarzeń, samych sklepów i wydarzeń oraz mapy w wersji mobilnej było zwiększenie jej użyteczności, którą to potrzebę wykazały badania konkurencji i analizy zachowań użytkowników. W toku prac poszerzyliśmy spectrum działań o integrację z wyspecjalizowanym systemem CMS do obsługi treści dla optymalizacji bieżącej obsługi marketingowej Galerii Kazimierz dzięki aktualizacji treści na wszystkich nośnikach naraz (stronie WWW, aplikacji mobilnej i infokioskach). Dodatkowo sprzęgliśmy nową stronę z kampaniami, eventami i akcjami sprzedażowymi galerii handlowej znacząco podnosząc zainteresowanie nimi. Poza pracami IT przy stronie WWW byliśmy odpowiedzialni za część strategiczną i analityczną oraz prowadzenie całości projektu od A do Z.

Obsługa digital galerii handlowej

Aktualizacja nośników: stron www, aplikacji i infokiosków

Gdy w lutym 2016 roku obejmowaliśmy obsługę social media i aktualizacji stron WWW potrzebowaliśmy 1 miesiąca żeby zorganizować przepływ informacji na powierzonych nam nośnikach Galerii Kazimierz na tyle, aby od 1 marca przejąć również aktualizację informacji na aplikacji mobilnej i w infokioskach na terenie galerii. Najemcy otrzymują do 24 godzin od wysłania kolejnych promocji lub nowych kolekcji wiadomość potwierdzającą ich publikację z linkami i screenami. Dział Marketingu Galerii Kazimierz, w miarę przyzwyczajania się Najemców do bezproblemowej współpracy z nami, jest coraz mniej angażowany w bieżącą komunikację marketingową i może się skupić na akcjach promocyjnych. Aktualizujemy nośniki raz dziennie dla optymalizacji czasu pracy a w razie awarii technicznych reagujemy od razu. Służymy też wsparciem IT we wszelkich innych kwestiach.

ARS-Medica

Strona WWW dla przychodni z rejestracją on-line

Celem wdrożenia nowego serwisu było zoptymalizowanie procesu rezerwacji na wizyty lekarskie i badania w przychodni oraz ułatwienie pacjentom uzyskania potrzebnych im informacji, a także uświadamianie ich nt. wskazań przed badaniami i edukowanie profilaktyczne. Warto zwrócić uwagę na dostosowanie strony www dla osób niedowidzących (kontrast i powiększanie czcionki) oraz użytkowników tabletów i smartphone’ów (wersja responsywna dla urządzeń mobilnych). Serwis jest też SEO friendly i świetnie pozycjonuje się w Google.

I’M IN

Business development i branding

Utworzenie od podstaw nowego brandu, I’M IN, w branży grywalizacyjnej z mocnym debiutem na międzynarodowych targach Mobile IT jako partner. Wspólna, mocno promowana przez Targi w Krakowie Sp, z o.o. gra miejska Mobile IT – I’M IN! na terenie targów ma wzbogacić wydarzenie o wyjątkowe aspekty poprawiające efektywność, sprzedaż i integrację przy wykorzystaniu mechanizmów znanych z gier. Czytaj dalej

Martin Oliva

Sklep internetowy dla jubilera z UK

Ceniony polski projektant biżuterii w Londynie otworzył własny sklep internetowy sprzedający wysokiej klasy pierścionki zaręczynowe i bransoletki. Dla ułatwienia optymalizacji czasu pracy e-sklep posiada integrację z magazynem diamentów w Holandii, pokazując na stronie aktualne ceny i rodzaje dostępnych diamentów, które następnie są sprowadzane do obróbki ręcznej i dopasowywane do danego pierścionka.
Czytaj dalej

Willa Atena

Strona www, system rezerwacji i reklama w Google

Analiza sytuacji pokazała, że zyski w sezonie można zoptymalizować o 5% tworząc nową stronę WWW wraz z systemem rezerwacji posiadającym płatności on-line z PayPal-em, do którego Niemcy są szczególnie przekonani. Uruchamiając kampanię reklamową Google AdWords informowaliśmy aby nie klikać w reklamy portali noclegowych a bezpośrednio rezerwować noclegi na stronie WWW pensjonatu. System rezerwacji noclegów w hotelu zawierał specjalne promocje niedostępne dla osób rezerwujących noclegi z Booking.com czy innych serwisów. Czytaj dalej

EuroTOOLS – Hurtownia on-line

Pozycjonowanie marki w Google i obsługa IT

Z powodu spadających dochodów przeanalizowaliśmy sektor rynku narzędzi do odśnieżania. Badania wykazały, że Polacy wolą kupować narzędzia droższe, nawet jeżeli jedynie imitują wyższą jakość, gdyż tańsze produkty kojarzą im się z niskiej jakości produktami z okresu PRL lub firmami ze wczesnych lat 90-tych. Strategia marketingowa zakładała zwiększenie cen przy obrandowaniu produktów submarką oraz dotarcie próbkami do hurtowni i sklepów. Jednocześnie zbadaliśmy możliwości wejścia na rynek dyskontów i hipermarketów jednak odradziliśmy ten kierunek z racji barier wejścia oraz długofalowo, niskiej rentowności. Zastosowane pozycjonowanie przyniosło dominację w Googel i odwiedziny z nawet 80% wyszukiwań. Czytaj dalej

Outsourcing IT i marketingu

DLA KLIENTÓW i AGENCJI (PODWYKONAWCZO)

Niemal cała branża interaktywno – reklamowa, poza rzadkimi okresami przestojów, cierpi na brak zasobów ludzkich. Okresy zwolnionego tempa po długim czasie oczekiwania na odpowiedź klienta wymuszają późniejsze nadganianie terminów lub stawianiu czoła „klęsce urodzaju” gdy nagle długo wyczekiwane rozmowy zakończą się sukcesem (wszystkie naraz). Bywają też sytuacje braku specjalistycznych kompetencji, zarówno u agencji reklamowych (digital, wsparcie IT) jak i u klientów (marketing). Pomagamy w każdej z tych sytuacji własnymi zasobami ludzkimi oraz wspieramy doradczo i organizacyjnie. Czytaj dalej