REALIZACJE: Dział PR

Social Christmas Tree

Zapal choinkę życzeniami na Facebooku

Modne ostatnio transmisje LIVE na Facebooku oraz wirusowe głosowanie przez reakcję proponujemy połączyć z świątecznymi akcjami pro-sell oraz nowoczesną technologią Internet of Things. Zamiast standardowego składania życzeń pozwólcie klientom zapalić choinkę w Waszej firmie, galerii handlowej czy centrum miasta, najlepiej obok rzędu rozdawanych choinek jeśli takie są. Komentarze pod transmisją LIVE z widokiem na choinkę opatrzone hashtagiem #zapalchoinkewNAZWA będą ją włączać na 15-30 sekund. Zacznijcie pierwsi z życzeniami dla swoich fanów i zobaczcie jak wirusowo potoczy się to dalej!

Otwarcia galerii handlowych

Galeria Wołomin, Tomaszów i Centrum Handlowe HIT

Otwarcie galerii handlowej poprzedza szereg problemów inwestycyjnych, budowlanych, pozwoleń, negocjacji z Najemcami i zarządczych, wśród których kwestia komunikacji marketingowej może zniknąć lub zostać potraktowana po macoszemu. Dlatego warto powierzyć tą kwestię wyspecjalizowanej agencji znającej problemy przy zarządzaniu galerią handlową i posiadającej gotowe rozwiązania.

Galeria Kazimierz – Eventy a PR

Organizacja eventów lokalnych i wizerunkowych

Najemcy w galeriach handlowych preferują rozrywkowe eventy footfall i sprzedażowe akcje prosell i mniejszą wagę przywiązują do eventów wizerunkowych choć to one mogą pomóc pozycjonować markę i budować dobry PR, dający długofalowe efekty. Organizujemy też eventy angażujące lokalną społeczność jako jeden z elementów strategii na przybliżanie się wizerunkowe Galerii Kazimierz do dzielnicy Kazimierz, która odpowiada stylowi temu obiektowi.

Galeria handlowa na Facebooku

Prowadzenie fanpage Galerii Kazimierz, Wołomin i Tomaszów

Jak wykorzystać zazwyczaj omijane wzrokiem i nielubiane przez fanów promocje do zwiększenia zasięgu i ilości polubień posta na FB? Co zrobić z nowymi kolekcjami i ofertami Najemców, którzy domagają się ich publikowania na Facebooku? W jaki sposób przedstawić udogodnienia galerii handlowej aby informacja wirusowo dotarła do 32 000 odbiorców? Poniżej przedstawiamy kilka pomocnych tricków zaczerpniętych z naszych realizacji dla Galerii Kazimierz!

Pokemony w galeriach handlowych

Organizacja eventów z pokemonami

Od wejścia do Polski gry z pokemonami można w galeriach handlowych organizować wysoce medialny i potencjalnie przyciągający duży foot fall dwu dniowy event z łapaniem pokemonów jako część akcji #zlapjewszystkie. Jak to zrobić? A czy event z Pokemonami jest ryzykowny PR-owo? Jak przywołać lepsze pokemony? Jak promować event na FB? Poniżej zdradzamy część sekretów z własnego doświadczenia. Klinknij tutaj aby zobaczyć więcej realizacji dla galerii handlowych. Miłej lektury 😉