REALIZACJE: Dział PR

Otwarcie zimą galerii handlowej z akcją pro-sell

Zimowe otwarcie galerii handlowej – event „Kraina Lodu” 22 XI 2018 r.

AdAstra organizuje różne eventy na otwarcie galerii handlowych, m.in. zimowe. Kluczem do atrakcyjnego wydarzenia jest spójność wszystkich atrakcji oraz zaangażowanie lokalnej społeczności do współpracy. Jedną z takich realizacji była zimowa impreza Kraina Lodu na otwarcie centrum handlowego Alfa Park w Polkowicach koło Legnicy w dniu 22 XI 2018 r.

Reklama sieci TAXI 919 OPOLE

Google AdWords, program lojalnościowy, strona WWW, PR

W ramach współpracujący z aplikacją dla taksówek RT300 i Polską Siecią Taxi wykonaliśmy szereg usług reklamowych dla sieci taksówkarskiej Taxi 919 w Opolu – m.in. przeprowadziliśmy kampanię sprzedażową z efektami 1,50 zł za klienta przez reklamy Google AdWords, dzięki którym informacja o Taxi 919 pojawiała się na pierwszych miejscach wyszukiwania po wpisaniu fraz typu „taxi opole”. Reklamy były wyświetlane jedynie na urządzeniach mobilnych, ponieważ to z nich klienci najczęściej zamawiają przejazdy taksówką. Oprócz kampanii w Google, stworzyliśmy również bazę lokalnych partnerów, którzy polecaliby sieć Taxi 919 swoim klientom. Firmy usługowe i obiekty kulturalne chętnie włączyły się do naszego partnerskiego programu lojalnościowego dla sieci taksówkarskich. Zaproponowaliśmy też nieszablonowe formy reklam i działania PR-owe gdyż na rynku taksówek standardowe metody jak billboardy w dobie takich samych cen nie pomagają i są drogie.

Social Christmas Tree

Zapal choinkę życzeniami na Facebooku

Modne ostatnio transmisje LIVE na Facebooku oraz wirusowe głosowanie przez reakcję proponujemy połączyć z świątecznymi akcjami pro-sell oraz nowoczesną technologią Internet of Things. Zamiast standardowego składania życzeń pozwólcie klientom zapalić choinkę w Waszej firmie, galerii handlowej czy centrum miasta, najlepiej obok rzędu rozdawanych choinek jeśli takie są. Komentarze pod transmisją LIVE z widokiem na choinkę opatrzone hashtagiem #zapalchoinkewNAZWA będą ją włączać na 15-30 sekund. Zacznijcie pierwsi z życzeniami dla swoich fanów i zobaczcie jak wirusowo potoczy się to dalej!

Otwarcia galerii handlowych

Galeria Wołomin, Tomaszów i Centrum Handlowe HIT

Otwarcie galerii handlowej poprzedza szereg problemów inwestycyjnych, budowlanych, pozwoleń, negocjacji z Najemcami i zarządczych, wśród których kwestia komunikacji marketingowej może zniknąć lub zostać potraktowana po macoszemu. Dlatego warto powierzyć tą kwestię wyspecjalizowanej agencji znającej problemy przy zarządzaniu galerią handlową i posiadającej gotowe rozwiązania.

Galeria handlowa na Facebooku

Prowadzenie fanpage Galerii Kazimierz, Wołomin i Tomaszów

Jak wykorzystać zazwyczaj omijane wzrokiem i nielubiane przez fanów promocje do zwiększenia zasięgu i ilości polubień posta na FB? Co zrobić z nowymi kolekcjami i ofertami Najemców, którzy domagają się ich publikowania na Facebooku? W jaki sposób przedstawić udogodnienia galerii handlowej aby informacja wirusowo dotarła do 32 000 odbiorców? Poniżej przedstawiamy kilka pomocnych tricków zaczerpniętych z naszych realizacji dla Galerii Kazimierz!

Pokemony w galeriach handlowych

Organizacja eventów z pokemonami

Od wejścia do Polski gry z pokemonami można w galeriach handlowych organizować wysoce medialny i potencjalnie przyciągający duży foot fall dwu dniowy event z łapaniem pokemonów jako część akcji #zlapjewszystkie. Jak to zrobić? A czy event z Pokemonami jest ryzykowny PR-owo? Jak przywołać lepsze pokemony? Jak promować event na FB? Poniżej zdradzamy część sekretów z własnego doświadczenia. Klinknij tutaj aby zobaczyć więcej realizacji dla galerii handlowych. Miłej lektury 😉

Obsługa centrum handlowego Galeria Kazimierz

IT, PR, KV, eventy, strony – kompleksowa obsługa galerii

Gdy w lutym obejmowaliśmy obsługę social media i aktualizacji stron WWW potrzebowaliśmy 1 miesiąca żeby zorganizować przepływ informacji na powierzonych nam nośnikach Galerii Kazimierz na tyle, aby od 1 marca przejąć również aktualizację informacji na aplikacji mobilnej i w infokioskach na terenie galerii. Najemcy otrzymują do 24 godzin od wysłania kolejnych promocji lub nowych kolekcji wiadomość potwierdzającą ich publikację z linkami i screenami. Po blisko roku bieżącej komunikacji na Facebooku i współorganizacji eventów promocyjnych stworzyliśmy na bazie doświadczeń nową strategię marketingową Galerii Kazimierz, używaną do dziś. Służymy też wsparciem IT we wszelkich innych kwestiach.