REALIZACJE: Dział PR

Otwarcie centrum handlowego Alfa Park

Promocja otwarcia galerii i organizacja eventu 22 XI 2018 r.

AdAstra organizuje różne eventy na otwarcie galerii handlowych. Kluczem do atrakcyjnego wydarzenia jest spójność wszystkich atrakcji oraz zaangażowanie lokalnej społeczności do współpracy. Jedną z takich realizacji była zimowa impreza Kraina Lodu na otwarcie centrum handlowego Alfa Park w Polkowicach koło Legnicy w dniu 22 XI 2018 r.

Reklama sieci TAXI 919 OPOLE

Google AdWords, program lojalnościowy, strona WWW, PR

W ramach współpracujący z aplikacją dla taksówek RT300 i Polską Siecią Taxi wykonaliśmy szereg usług reklamowych dla sieci taksówkarskiej Taxi 919 w Opolu – m.in. przeprowadziliśmy kampanię sprzedażową z efektami 1,50 zł za klienta przez reklamy Google AdWords, dzięki którym informacja o Taxi 919 pojawiała się na pierwszych miejscach wyszukiwania po wpisaniu fraz typu „taxi opole”. Reklamy były wyświetlane jedynie na urządzeniach mobilnych, ponieważ to z nich klienci najczęściej zamawiają przejazdy taksówką. Oprócz kampanii w Google, stworzyliśmy również bazę lokalnych partnerów, którzy polecaliby sieć Taxi 919 swoim klientom. Firmy usługowe i obiekty kulturalne chętnie włączyły się do naszego partnerskiego programu lojalnościowego dla sieci taksówkarskich. Zaproponowaliśmy też nieszablonowe formy reklam i działania PR-owe gdyż na rynku taksówek standardowe metody jak billboardy w dobie takich samych cen nie pomagają i są drogie.

Social Christmas Tree

Zapal choinkę życzeniami na Facebooku

Modne ostatnio transmisje LIVE na Facebooku oraz wirusowe głosowanie przez reakcję proponujemy połączyć z świątecznymi akcjami pro-sell oraz nowoczesną technologią Internet of Things. Zamiast standardowego składania życzeń pozwólcie klientom zapalić choinkę w Waszej firmie, galerii handlowej czy centrum miasta, najlepiej obok rzędu rozdawanych choinek jeśli takie są. Komentarze pod transmisją LIVE z widokiem na choinkę opatrzone hashtagiem #zapalchoinkewNAZWA będą ją włączać na 15-30 sekund. Zacznijcie pierwsi z życzeniami dla swoich fanów i zobaczcie jak wirusowo potoczy się to dalej!

Otwarcia galerii handlowych

Galeria Wołomin, Tomaszów i Centrum Handlowe HIT

Otwarcie galerii handlowej poprzedza szereg problemów inwestycyjnych, budowlanych, pozwoleń, negocjacji z Najemcami i zarządczych, wśród których kwestia komunikacji marketingowej może zniknąć lub zostać potraktowana po macoszemu. Dlatego warto powierzyć tą kwestię wyspecjalizowanej agencji znającej problemy przy zarządzaniu galerią handlową i posiadającej gotowe rozwiązania.

Galeria Kazimierz – Eventy a PR

Organizacja eventów lokalnych i wizerunkowych

Najemcy w galeriach handlowych preferują rozrywkowe eventy footfall i sprzedażowe akcje prosell i mniejszą wagę przywiązują do eventów wizerunkowych choć to one mogą pomóc pozycjonować markę i budować dobry PR, dający długofalowe efekty. Organizujemy też eventy angażujące lokalną społeczność jako jeden z elementów strategii na przybliżanie się wizerunkowe Galerii Kazimierz do dzielnicy Kazimierz, która odpowiada stylowi temu obiektowi.

Galeria handlowa na Facebooku

Prowadzenie fanpage Galerii Kazimierz, Wołomin i Tomaszów

Jak wykorzystać zazwyczaj omijane wzrokiem i nielubiane przez fanów promocje do zwiększenia zasięgu i ilości polubień posta na FB? Co zrobić z nowymi kolekcjami i ofertami Najemców, którzy domagają się ich publikowania na Facebooku? W jaki sposób przedstawić udogodnienia galerii handlowej aby informacja wirusowo dotarła do 32 000 odbiorców? Poniżej przedstawiamy kilka pomocnych tricków zaczerpniętych z naszych realizacji dla Galerii Kazimierz!

Pokemony w galeriach handlowych

Organizacja eventów z pokemonami

Od wejścia do Polski gry z pokemonami można w galeriach handlowych organizować wysoce medialny i potencjalnie przyciągający duży foot fall dwu dniowy event z łapaniem pokemonów jako część akcji #zlapjewszystkie. Jak to zrobić? A czy event z Pokemonami jest ryzykowny PR-owo? Jak przywołać lepsze pokemony? Jak promować event na FB? Poniżej zdradzamy część sekretów z własnego doświadczenia. Klinknij tutaj aby zobaczyć więcej realizacji dla galerii handlowych. Miłej lektury 😉