REALIZACJE: Dział IT

E-PREZENTY I SZKOLENIA SUBARU

Sklep internetowy, system rezerwacji i panel CRM

W ślad za rozwojem firmy www.SJS.pl poszedł re-branding stron internetowych: systemu rezerwacji i zapisów on-line na szkolenia z jazdy Subaru oraz e-sklep z prezentami (voucherami motoryzacyjnymi) a także unowocześnienie panelu CRM dzięki któremu mixują się dane ze zintegrowanych stron prezentów i szkoleń a dział Marketingu tylko w 1 panelu dodaje informacje o ofertach i zarządza zamówieniami z obu serwisów optymalizując czas pracy a w przyszłości maksymalizując też efekty dzięki marketing automation.

Social Christmas Tree

Zapal choinkę życzeniami na Facebooku

Modne ostatnio transmisje LIVE na Facebooku oraz wirusowe głosowanie przez reakcję proponujemy połączyć z świątecznymi akcjami pro-sell oraz nowoczesną technologią Internet of Things. Zamiast standardowego składania życzeń pozwólcie klientom zapalić choinkę w Waszej firmie, galerii handlowej czy centrum miasta, najlepiej obok rzędu rozdawanych choinek jeśli takie są. Komentarze pod transmisją LIVE z widokiem na choinkę opatrzone hashtagiem #zapalchoinkewNAZWA będą ją włączać na 15-30 sekund. Zacznijcie pierwsi z życzeniami dla swoich fanów i zobaczcie jak wirusowo potoczy się to dalej!

Aplikacje konkursowe na FB

Głosowanie na zgłoszenia zdjęć, opisów lub grafik

Mechanika jest dośc prosta – fani najpierw wyrażają zgodę na przetwarzanie danych, następnie wysyłają swoje zgłoszenie, którym może być dokończenie cytatu, wysłanie tematycznego zdjęcia lub zmontowanie grafiki czy wariacja tych opcji. Zgłoszenia z największą ilością głosów wygrywają więc warto udostępniać swoje zgłoszenie i poprosić znajomych o głosowanie a Ci mogą łatwo być skonwertowani na nowych fanów. W panelu moderacji przy liście zgłoszeń od największej do najmniej ilości głosów, ew. z podziałem na dni widnieją emaile zwycięzców. Zgłoszenia nogą przechodzić najpierw przez moderację aby uniknąć wulgaryzmów choć jest to czasochłonna praca, z którą możemy również pomóc podobnie jak przy promocji konkursu :)

Aplikacja mobilna „Mistrzowski Quiz z BP”

Aplikacje do konkursów, eventów i ankiet na iOS, WP i Android

Tworzymy aplikacje na iOS, Android i Windows Phone pod eventy, konkursy i quizy. Aplikacja dla BP jest dobrym przykładem wykorzystania quizów i konkursów do angażowania swoich klientów oraz przeprowadzania ankiet zamiast papierowej wersji. Została napisana w języku programowania ActionScript z publikowaniem do web i mobile dzięki technologii AIR. Wychodząc naprzeciw szybkiemu rozwojowi nowych technologii apka została dopasowana do najnowszego Androida 4.4.2 w trybie ultra szybkim. Aplikacja jest dostępna dla użytkowników najnowszych urządzeń (tablet i smartphon) obsługiwanych przez Androida, co wcześniej nie było możliwe. Dzięki naszemu wsparciu, zapewniliśmy szybką realizację zlecenia, ponieważ termin eventu nieuchronnie się zbliżał. Produkt służy do przeprowadzania krótkich quizów i ankiet m.in. podczas eventów.

Fiberlink – DOSTAWCA INTERNETU i TV

STRONA WWW, MAPA ZASIĘGU i ZAMÓWIENIA PRZEZ INTERNET

Strona www dla dostawcy internetu, telewizji i telefonii, firmy Fiberlink, została stworzona przy użyciu CMS WordPress z zachowaniem standardów bezpieczeństwa IT. Zaawansowany formularz zamówienia, będący też konfiguratorem i kalkulatorem cennika, umożliwił klientom składanie zamówień przez internet bez wdrożenia bardziej kosztownych rozwiązań e-commerce jak np. dostosowanie oprogramowania sklepu internetowego.

Strona pizzerii CapriNew

System zamówień – WooCommerce i SMS API

Realizacje dla pizzerii CapriNew to dobry przykład naszych elastycznych możliwości przy wdrożeniach pluginu WooCommerce do stron z CMS WordPress. Umożliwia on tworzenie systemów rezerwacji i zamówień oraz budowę sklepów internetowych. W przypadku restauracji CapriNew naszym celem były szybkie zamówienia. Proces został ułatwiony dzięki modyfikacjom systemu zamówień i znacznie skrócony dzięki dostosowaniu serwera.

Infokioski w galeriach handlowych

Modyfikacje i aktualizacje wayfinders w centrum handlowym

Infokioski (wayfinders) spełniają bardzo ważną funkcję informacyjną w galeriach handlowych o ile są użyteczne i… nie przestarzałe. Wg. naszych badań klienci zdecydowanie chętniej korzystają z elektronicznych punktów Info o ile te wyglądają nowocześnie. Wygląd zewnętrzny to jednak dopiero początek. Najważniejsza jest przydatność infokiosków w galerii handlowej dla jej klientów do poruszania się po sklepach czy odnalezienia samochodu. Ważna jest też nieproblematyczność w aktualizowaniu treści. Jeśli są użyteczne to można je również wykorzystać do celów marketinowych, zaczynając od konkursów z selfie i hashtagami #nazwagalerii na programie lojalnościowym kończąc. W Galerii Kazimierz aktualizujemy infokioski oraz bierzemy udział w ich modyfikacji odpowiadając za proces projektowania UX i analityki strategicznej wraz z badaniami na użytkownikach.

Aplikacja i-Sport

Trackingowa apka mobilna mierząca treningi

Odpowiadaliśmy nie tylko za kluczowe zadania w tworzeniu platformy sportowej i-Sport ale jesteśmy też autorami pomiarowej aplikacji mobilnej i-Sport. Są już dostępne na systemy iOS i Android w Google Play i App Store z mierzeniem danych treningowych i geolokalizacją trasy ma mapie, integracjami z iOS SDK i Google Play Services i urządzeniami ubieralnymi (wearable) jak inteligentne opaski i Smart Watche z technologią mierzenia bicia serca (min., średnie i max tętno).

Platforma treningowa i-Sport

Internetowy serwis sportowy

Platforma treningowa i-Sport skierowana jest do amatorów chcących rozpocząć przygodę z daną dyscypliną i profesjonalnych zawodników szukających wsparcie trenerów personalnych. Podczas rejestracji na platformie i-Sport określasz swoje szczegółowe cele i wybierasz plan treningowy przygotowany przez najlepszych certyfikowanych specjalistów w Polsce, trenerów mistrzów olimpijskich i gwiazdy sportu. Na platformie sportowej i-Sport lub telefonicznie konsultujesz z Twoim własnym trenerem aktualną aktywność, dietę oraz stan zdrowia. Trener i-Sport precyzuje szczegóły Twojego treningu oraz przygotowuje dla Ciebie plan dietetyczny. Treningi możesz rejestrować ręcznie lub za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej i-Sport czy innej aplikacji treningowej jak Garmin, Strava czy Nike+. Dzięki i-Sport możesz porównywać swoje wyniki z grupą Twoich znajomych a także uczestniczyć w wielkiej ogólnopolskiej rywalizacji „Polska Goni Europę”!

Strona WWW dla Galerii Kazimierz

Użyteczna strona mobilna zastępuje aplikacje

W procesie przebudowy strony internetowej Galerii Kazimierz uczestniczyliśmy od etapu przetargu, wygrywając go wspólnie z partnerską agencją. Celem stworzenia nowej strony głównej serwisu WWW oraz jego kluczowych podstron: listy sklepów i wydarzeń, samych sklepów i wydarzeń oraz mapy w wersji mobilnej było zwiększenie jej użyteczności, którą to potrzebę wykazały badania konkurencji i analizy zachowań użytkowników. W toku prac poszerzyliśmy spectrum działań o integrację z wyspecjalizowanym systemem CMS do obsługi treści dla optymalizacji bieżącej obsługi marketingowej Galerii Kazimierz dzięki aktualizacji treści na wszystkich nośnikach naraz (stronie WWW, aplikacji mobilnej i infokioskach). Dodatkowo sprzęgliśmy nową stronę z kampaniami, eventami i akcjami sprzedażowymi galerii handlowej znacząco podnosząc zainteresowanie nimi. Poza pracami IT przy stronie WWW byliśmy odpowiedzialni za część strategiczną i analityczną oraz prowadzenie całości projektu od A do Z.

Obsługa digital galerii handlowej

Aktualizacja nośników: stron www, aplikacji i infokiosków

Gdy w lutym 2016 roku obejmowaliśmy obsługę social media i aktualizacji stron WWW potrzebowaliśmy 1 miesiąca żeby zorganizować przepływ informacji na powierzonych nam nośnikach Galerii Kazimierz na tyle, aby od 1 marca przejąć również aktualizację informacji na aplikacji mobilnej i w infokioskach na terenie galerii. Najemcy otrzymują do 24 godzin od wysłania kolejnych promocji lub nowych kolekcji wiadomość potwierdzającą ich publikację z linkami i screenami. Dział Marketingu Galerii Kazimierz, w miarę przyzwyczajania się Najemców do bezproblemowej współpracy z nami, jest coraz mniej angażowany w bieżącą komunikację marketingową i może się skupić na akcjach promocyjnych. Aktualizujemy nośniki raz dziennie dla optymalizacji czasu pracy a w razie awarii technicznych reagujemy od razu. Służymy też wsparciem IT we wszelkich innych kwestiach.

ARS-Medica

Strona WWW dla przychodni z rejestracją on-line

Celem wdrożenia nowego serwisu było zoptymalizowanie procesu rezerwacji na wizyty lekarskie i badania w przychodni oraz ułatwienie pacjentom uzyskania potrzebnych im informacji, a także uświadamianie ich nt. wskazań przed badaniami i edukowanie profilaktyczne. Warto zwrócić uwagę na dostosowanie strony www dla osób niedowidzących (kontrast i powiększanie czcionki) oraz użytkowników tabletów i smartphone’ów (wersja responsywna dla urządzeń mobilnych). Serwis jest też SEO friendly i świetnie pozycjonuje się w Google.

Husaria Race

Kompleksowa obsługa marketingowa

Problemem, nad którym stanęliśmy opracowując strategię marketingową dla Husaria Race, była niewiadoma czy większą popularnością cieszyć się będzie bieg terenowy z patriotyzmem w tle czy biegi stricte survivalowe. Zdecydowaliśmy iż sprawdzimy to w testach A/B analizując zachowania internautów, którym będziemy wyświetlać 2 wersje kolorystyczne 1 strony internetowej. Głównym czynnikiem, który będziemy mierzyć będzie ilość sprzedanych biletów on-line w zaprojektowanym systemie sprzedaży na 1000 odwiedzin na stronie. Opracowaliśmy ponadto ofertę partnerską i aktywnie pomagamy w pozyskiwaniu sponsorów.

I’M IN

Business development i branding

Utworzenie od podstaw nowego brandu, I’M IN, w branży grywalizacyjnej z mocnym debiutem na międzynarodowych targach Mobile IT jako partner. Wspólna, mocno promowana przez Targi w Krakowie Sp, z o.o. gra miejska Mobile IT – I’M IN! na terenie targów ma wzbogacić wydarzenie o wyjątkowe aspekty poprawiające efektywność, sprzedaż i integrację przy wykorzystaniu mechanizmów znanych z gier. Czytaj dalej

Martin Oliva

Sklep internetowy dla jubilera z UK

Ceniony polski projektant biżuterii w Londynie otworzył własny sklep internetowy sprzedający wysokiej klasy pierścionki zaręczynowe i bransoletki. Dla ułatwienia optymalizacji czasu pracy e-sklep posiada integrację z magazynem diamentów w Holandii, pokazując na stronie aktualne ceny i rodzaje dostępnych diamentów, które następnie są sprowadzane do obróbki ręcznej i dopasowywane do danego pierścionka.
Czytaj dalej

Willa Atena

Strona www, system rezerwacji i reklama w Google

Analiza sytuacji pokazała, że zyski w sezonie można zoptymalizować o 5% tworząc nową stronę WWW wraz z systemem rezerwacji posiadającym płatności on-line z PayPal-em, do którego Niemcy są szczególnie przekonani. Uruchamiając kampanię reklamową Google AdWords informowaliśmy aby nie klikać w reklamy portali noclegowych a bezpośrednio rezerwować noclegi na stronie WWW pensjonatu. System rezerwacji noclegów w hotelu zawierał specjalne promocje niedostępne dla osób rezerwujących noclegi z Booking.com czy innych serwisów. Czytaj dalej

EuroTOOLS – Hurtownia on-line

Pozycjonowanie marki w Google i obsługa IT

Z powodu spadających dochodów przeanalizowaliśmy sektor rynku narzędzi do odśnieżania. Badania wykazały, że Polacy wolą kupować narzędzia droższe, nawet jeżeli jedynie imitują wyższą jakość, gdyż tańsze produkty kojarzą im się z niskiej jakości produktami z okresu PRL lub firmami ze wczesnych lat 90-tych. Strategia marketingowa zakładała zwiększenie cen przy obrandowaniu produktów submarką oraz dotarcie próbkami do hurtowni i sklepów. Jednocześnie zbadaliśmy możliwości wejścia na rynek dyskontów i hipermarketów jednak odradziliśmy ten kierunek z racji barier wejścia oraz długofalowo, niskiej rentowności. Zastosowane pozycjonowanie przyniosło dominację w Googel i odwiedziny z nawet 80% wyszukiwań. Czytaj dalej

Outsourcing IT i marketingu

DLA KLIENTÓW i AGENCJI (PODWYKONAWCZO)

Niemal cała branża interaktywno – reklamowa, poza rzadkimi okresami przestojów, cierpi na brak zasobów ludzkich. Okresy zwolnionego tempa po długim czasie oczekiwania na odpowiedź klienta wymuszają późniejsze nadganianie terminów lub stawianiu czoła „klęsce urodzaju” gdy nagle długo wyczekiwane rozmowy zakończą się sukcesem (wszystkie naraz). Bywają też sytuacje braku specjalistycznych kompetencji, zarówno u agencji reklamowych (digital, wsparcie IT) jak i u klientów (marketing). Pomagamy w każdej z tych sytuacji własnymi zasobami ludzkimi oraz wspieramy doradczo i organizacyjnie. Czytaj dalej