REALIZACJE: Dział IT

E-PREZENTY I SZKOLENIA SUBARU

Sklep internetowy, system rezerwacji i panel CRM

W ślad za rozwojem firmy www.SJS.pl poszedł re-branding stron internetowych: systemu rezerwacji i zapisów on-line na szkolenia z jazdy Subaru oraz e-sklep z prezentami (voucherami motoryzacyjnymi) a także unowocześnienie panelu CRM dzięki któremu mixują się dane ze zintegrowanych stron prezentów i szkoleń a dział Marketingu tylko w 1 panelu dodaje informacje o ofertach i zarządza zamówieniami z obu serwisów optymalizując czas pracy a w przyszłości maksymalizując też efekty dzięki marketing automation.

Social Christmas Tree

Zapal choinkę życzeniami na Facebooku

Modne ostatnio transmisje LIVE na Facebooku oraz wirusowe głosowanie przez reakcję proponujemy połączyć z świątecznymi akcjami pro-sell oraz nowoczesną technologią Internet of Things. Zamiast standardowego składania życzeń pozwólcie klientom zapalić choinkę w Waszej firmie, galerii handlowej czy centrum miasta, najlepiej obok rzędu rozdawanych choinek jeśli takie są. Komentarze pod transmisją LIVE z widokiem na choinkę opatrzone hashtagiem #zapalchoinkewNAZWA będą ją włączać na 15-30 sekund. Zacznijcie pierwsi z życzeniami dla swoich fanów i zobaczcie jak wirusowo potoczy się to dalej!

Aplikacje konkursowe na FB

Głosowanie na zgłoszenia zdjęć, opisów lub grafik

Mechanika jest dośc prosta – fani najpierw wyrażają zgodę na przetwarzanie danych, następnie wysyłają swoje zgłoszenie, którym może być dokończenie cytatu, wysłanie tematycznego zdjęcia lub zmontowanie grafiki czy wariacja tych opcji. Zgłoszenia z największą ilością głosów wygrywają więc warto udostępniać swoje zgłoszenie i poprosić znajomych o głosowanie a Ci mogą łatwo być skonwertowani na nowych fanów. W panelu moderacji przy liście zgłoszeń od największej do najmniej ilości głosów, ew. z podziałem na dni widnieją emaile zwycięzców. Zgłoszenia nogą przechodzić najpierw przez moderację aby uniknąć wulgaryzmów choć jest to czasochłonna praca, z którą możemy również pomóc podobnie jak przy promocji konkursu :)

Aplikacja mobilna „Mistrzowski Quiz z BP”

Aplikacje do konkursów, eventów i ankiet na iOS, WP i Android

Tworzymy aplikacje na iOS, Android i Windows Phone pod eventy, konkursy i quizy. Aplikacja dla BP jest dobrym przykładem wykorzystania quizów i konkursów do angażowania swoich klientów oraz przeprowadzania ankiet zamiast papierowej wersji. Została napisana w języku programowania ActionScript z publikowaniem do web i mobile dzięki technologii AIR. Wychodząc naprzeciw szybkiemu rozwojowi nowych technologii apka została dopasowana do najnowszego Androida 4.4.2 w trybie ultra szybkim. Aplikacja jest dostępna dla użytkowników najnowszych urządzeń (tablet i smartphon) obsługiwanych przez Androida, co wcześniej nie było możliwe. Dzięki naszemu wsparciu, zapewniliśmy szybką realizację zlecenia, ponieważ termin eventu nieuchronnie się zbliżał. Produkt służy do przeprowadzania krótkich quizów i ankiet m.in. podczas eventów.

Fiberlink – DOSTAWCA INTERNETU i TV

STRONA WWW, MAPA ZASIĘGU i ZAMÓWIENIA PRZEZ INTERNET

Strona www dla dostawcy internetu, telewizji i telefonii, firmy Fiberlink, została stworzona przy użyciu CMS WordPress z zachowaniem standardów bezpieczeństwa IT. Zaawansowany formularz zamówienia, będący też konfiguratorem i kalkulatorem cennika, umożliwił klientom składanie zamówień przez internet bez wdrożenia bardziej kosztownych rozwiązań e-commerce jak np. dostosowanie oprogramowania sklepu internetowego.

Strona pizzerii CapriNew

System zamówień – WooCommerce i SMS API

Realizacje dla pizzerii CapriNew to dobry przykład naszych elastycznych możliwości przy wdrożeniach pluginu WooCommerce do stron z CMS WordPress. Umożliwia on tworzenie systemów rezerwacji i zamówień oraz budowę sklepów internetowych. W przypadku restauracji CapriNew naszym celem były szybkie zamówienia. Proces został ułatwiony dzięki modyfikacjom systemu zamówień i znacznie skrócony dzięki dostosowaniu serwera.

Infokioski w galeriach handlowych

Modyfikacje i aktualizacje wayfinders w centrum handlowym

Infokioski (wayfinders) spełniają bardzo ważną funkcję informacyjną w galeriach handlowych o ile są użyteczne i… nie przestarzałe. Wg. naszych badań klienci zdecydowanie chętniej korzystają z elektronicznych punktów Info o ile te wyglądają nowocześnie. Wygląd zewnętrzny to jednak dopiero początek. Najważniejsza jest przydatność infokiosków w galerii handlowej dla jej klientów do poruszania się po sklepach czy odnalezienia samochodu. Ważna jest też nieproblematyczność w aktualizowaniu treści. Jeśli są użyteczne to można je również wykorzystać do celów marketinowych, zaczynając od konkursów z selfie i hashtagami #nazwagalerii na programie lojalnościowym kończąc. W Galerii Kazimierz aktualizujemy infokioski oraz bierzemy udział w ich modyfikacji odpowiadając za proces projektowania UX i analityki strategicznej wraz z badaniami na użytkownikach.

Aplikacja i-Sport

Trackingowa apka mobilna mierząca treningi

Odpowiadaliśmy nie tylko za kluczowe zadania w tworzeniu platformy sportowej i-Sport ale jesteśmy też autorami pomiarowej aplikacji mobilnej i-Sport. Są już dostępne na systemy iOS i Android w Google Play i App Store z mierzeniem danych treningowych i geolokalizacją trasy ma mapie, integracjami z iOS SDK i Google Play Services i urządzeniami ubieralnymi (wearable) jak inteligentne opaski i Smart Watche z technologią mierzenia bicia serca (min., średnie i max tętno).

Platforma treningowa i-Sport

Internetowy serwis sportowy

Platforma treningowa i-Sport skierowana jest do amatorów chcących rozpocząć przygodę z daną dyscypliną i profesjonalnych zawodników szukających wsparcie trenerów personalnych. Podczas rejestracji na platformie i-Sport określasz swoje szczegółowe cele i wybierasz plan treningowy przygotowany przez najlepszych certyfikowanych specjalistów w Polsce, trenerów mistrzów olimpijskich i gwiazdy sportu. Na platformie sportowej i-Sport lub telefonicznie konsultujesz z Twoim własnym trenerem aktualną aktywność, dietę oraz stan zdrowia. Trener i-Sport precyzuje szczegóły Twojego treningu oraz przygotowuje dla Ciebie plan dietetyczny. Treningi możesz rejestrować ręcznie lub za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej i-Sport czy innej aplikacji treningowej jak Garmin, Strava czy Nike+. Dzięki i-Sport możesz porównywać swoje wyniki z grupą Twoich znajomych a także uczestniczyć w wielkiej ogólnopolskiej rywalizacji „Polska Goni Europę”!

Strona WWW dla Galerii Kazimierz

Użyteczna strona mobilna zastępuje aplikacje

W procesie przebudowy strony internetowej Galerii Kazimierz uczestniczyliśmy od etapu przetargu, wygrywając go wspólnie z partnerską agencją. Celem stworzenia nowej strony głównej serwisu WWW oraz jego kluczowych podstron: listy sklepów i wydarzeń, samych sklepów i wydarzeń oraz mapy w wersji mobilnej było zwiększenie jej użyteczności, którą to potrzebę wykazały badania konkurencji i analizy zachowań użytkowników. W toku prac poszerzyliśmy spectrum działań o integrację z wyspecjalizowanym systemem CMS do obsługi treści dla optymalizacji bieżącej obsługi marketingowej Galerii Kazimierz dzięki aktualizacji treści na wszystkich nośnikach naraz (stronie WWW, aplikacji mobilnej i infokioskach). Dodatkowo sprzęgliśmy nową stronę z kampaniami, eventami i akcjami sprzedażowymi galerii handlowej znacząco podnosząc zainteresowanie nimi. Poza pracami IT przy stronie WWW byliśmy odpowiedzialni za część strategiczną i analityczną oraz prowadzenie całości projektu od A do Z.

Obsługa centrum handlowego Galeria Kazimierz

IT, PR, KV, eventy, strony – kompleksowa obsługa galerii

Gdy w lutym obejmowaliśmy obsługę social media i aktualizacji stron WWW potrzebowaliśmy 1 miesiąca żeby zorganizować przepływ informacji na powierzonych nam nośnikach Galerii Kazimierz na tyle, aby od 1 marca przejąć również aktualizację informacji na aplikacji mobilnej i w infokioskach na terenie galerii. Najemcy otrzymują do 24 godzin od wysłania kolejnych promocji lub nowych kolekcji wiadomość potwierdzającą ich publikację z linkami i screenami. Po blisko roku bieżącej komunikacji na Facebooku i współorganizacji eventów promocyjnych stworzyliśmy na bazie doświadczeń nową strategię marketingową Galerii Kazimierz, używaną do dziś. Służymy też wsparciem IT we wszelkich innych kwestiach.

ARS-Medica

Strona WWW dla przychodni z rejestracją on-line

Celem wdrożenia nowego serwisu było zoptymalizowanie procesu rezerwacji na wizyty lekarskie i badania w przychodni oraz ułatwienie pacjentom uzyskania potrzebnych im informacji, a także uświadamianie ich nt. wskazań przed badaniami i edukowanie profilaktyczne. Warto zwrócić uwagę na dostosowanie strony www dla osób niedowidzących (kontrast i powiększanie czcionki) oraz użytkowników tabletów i smartphone’ów (wersja responsywna dla urządzeń mobilnych). Serwis jest też SEO friendly i świetnie pozycjonuje się w Google.

Husaria Race

Kompleksowa obsługa marketingowa

Problemem, nad którym stanęliśmy opracowując strategię marketingową dla Husaria Race, była niewiadoma czy większą popularnością cieszyć się będzie bieg terenowy z patriotyzmem w tle czy biegi stricte survivalowe. Zdecydowaliśmy iż sprawdzimy to w testach A/B analizując zachowania internautów, którym będziemy wyświetlać 2 wersje kolorystyczne 1 strony internetowej. Głównym czynnikiem, który będziemy mierzyć będzie ilość sprzedanych biletów on-line w zaprojektowanym systemie sprzedaży na 1000 odwiedzin na stronie. Opracowaliśmy ponadto ofertę partnerską i aktywnie pomagamy w pozyskiwaniu sponsorów.

I’M IN

Business development i branding

Utworzenie od podstaw nowego brandu, I’M IN, w branży grywalizacyjnej z mocnym debiutem na międzynarodowych targach Mobile IT jako partner. Wspólna, mocno promowana przez Targi w Krakowie Sp, z o.o. gra miejska Mobile IT – I’M IN! na terenie targów ma wzbogacić wydarzenie o wyjątkowe aspekty poprawiające efektywność, sprzedaż i integrację przy wykorzystaniu mechanizmów znanych z gier. Czytaj dalej

Martin Oliva

Sklep internetowy dla jubilera z UK

Ceniony polski projektant biżuterii w Londynie otworzył własny sklep internetowy sprzedający wysokiej klasy pierścionki zaręczynowe i bransoletki. Dla ułatwienia optymalizacji czasu pracy e-sklep posiada integrację z magazynem diamentów w Holandii, pokazując na stronie aktualne ceny i rodzaje dostępnych diamentów, które następnie są sprowadzane do obróbki ręcznej i dopasowywane do danego pierścionka.
Czytaj dalej

Willa Atena

Strona www, system rezerwacji i reklama w Google

Analiza sytuacji pokazała, że zyski w sezonie można zoptymalizować o 5% tworząc nową stronę WWW wraz z systemem rezerwacji posiadającym płatności on-line z PayPal-em, do którego Niemcy są szczególnie przekonani. Uruchamiając kampanię reklamową Google AdWords informowaliśmy aby nie klikać w reklamy portali noclegowych a bezpośrednio rezerwować noclegi na stronie WWW pensjonatu. System rezerwacji noclegów w hotelu zawierał specjalne promocje niedostępne dla osób rezerwujących noclegi z Booking.com czy innych serwisów. Czytaj dalej

EuroTOOLS – Hurtownia on-line

Pozycjonowanie marki w Google i obsługa IT

Z powodu spadających dochodów przeanalizowaliśmy sektor rynku narzędzi do odśnieżania. Badania wykazały, że Polacy wolą kupować narzędzia droższe, nawet jeżeli jedynie imitują wyższą jakość, gdyż tańsze produkty kojarzą im się z niskiej jakości produktami z okresu PRL lub firmami ze wczesnych lat 90-tych. Strategia marketingowa zakładała zwiększenie cen przy obrandowaniu produktów submarką oraz dotarcie próbkami do hurtowni i sklepów. Jednocześnie zbadaliśmy możliwości wejścia na rynek dyskontów i hipermarketów jednak odradziliśmy ten kierunek z racji barier wejścia oraz długofalowo, niskiej rentowności. Zastosowane pozycjonowanie przyniosło dominację w Googel i odwiedziny z nawet 80% wyszukiwań. Czytaj dalej