REALIZACJE: Dział eventów

Otwarcie zimą galerii handlowej z akcją pro-sell

Zimowe otwarcie galerii handlowej – event „Kraina Lodu” 22 XI 2018 r.

AdAstra organizuje różne eventy na otwarcie galerii handlowych, m.in. zimowe. Kluczem do atrakcyjnego wydarzenia jest spójność wszystkich atrakcji oraz zaangażowanie lokalnej społeczności do współpracy. Jedną z takich realizacji była zimowa impreza Kraina Lodu na otwarcie centrum handlowego Alfa Park w Polkowicach koło Legnicy w dniu 22 XI 2018 r.

Nawet 7000 osób na oglądaniu gwiazd w galerii

AdAstra organizuje eventy z oglądaniem gwiazd w dumpingowych cenach z racji zobowiązującej nazwy agencji („do gwiazd”) przy użyciu własnego sprzętu i lunet zaproszonych na zlot amatorów oglądania nocnego nieba. Dodatkowe atrakcje to m.in. możliwość streamingu ze stacji kosmicznej ISS czy wyświetlania filmów Sci-Fi typu E.T. czy K-PAX bądź serii Star Wars z flashmob – bitwą na miecze świetlne. Posiadamy też atrakcje dla rodzin z dziećmi, w których rodzice mogą od małego zaszczepić zainteresowanie naukami ścisłymi.

Social Christmas Tree

Zapal choinkę życzeniami na Facebooku

Modne ostatnio transmisje LIVE na Facebooku oraz wirusowe głosowanie przez reakcję proponujemy połączyć z świątecznymi akcjami pro-sell oraz nowoczesną technologią Internet of Things. Zamiast standardowego składania życzeń pozwólcie klientom zapalić choinkę w Waszej firmie, galerii handlowej czy centrum miasta, najlepiej obok rzędu rozdawanych choinek jeśli takie są. Komentarze pod transmisją LIVE z widokiem na choinkę opatrzone hashtagiem #zapalchoinkewNAZWA będą ją włączać na 15-30 sekund. Zacznijcie pierwsi z życzeniami dla swoich fanów i zobaczcie jak wirusowo potoczy się to dalej!

Aplikacje konkursowe na FB

Głosowanie na zgłoszenia zdjęć, opisów lub grafik

Mechanika jest dośc prosta – fani najpierw wyrażają zgodę na przetwarzanie danych, następnie wysyłają swoje zgłoszenie, którym może być dokończenie cytatu, wysłanie tematycznego zdjęcia lub zmontowanie grafiki czy wariacja tych opcji. Zgłoszenia z największą ilością głosów wygrywają więc warto udostępniać swoje zgłoszenie i poprosić znajomych o głosowanie a Ci mogą łatwo być skonwertowani na nowych fanów. W panelu moderacji przy liście zgłoszeń od największej do najmniej ilości głosów, ew. z podziałem na dni widnieją emaile zwycięzców. Zgłoszenia nogą przechodzić najpierw przez moderację aby uniknąć wulgaryzmów choć jest to czasochłonna praca, z którą możemy również pomóc podobnie jak przy promocji konkursu :)

Otwarcia galerii handlowych

Galeria Wołomin, Tomaszów i Centrum Handlowe HIT

Otwarcie galerii handlowej poprzedza szereg problemów inwestycyjnych, budowlanych, pozwoleń, negocjacji z Najemcami i zarządczych, wśród których kwestia komunikacji marketingowej może zniknąć lub zostać potraktowana po macoszemu. Dlatego warto powierzyć tą kwestię wyspecjalizowanej agencji znającej problemy przy zarządzaniu galerią handlową i posiadającej gotowe rozwiązania.

Pokemony w galeriach handlowych

Organizacja eventów z pokemonami

Od wejścia do Polski gry z pokemonami można w galeriach handlowych organizować wysoce medialny i potencjalnie przyciągający duży foot fall dwu dniowy event z łapaniem pokemonów jako część akcji #zlapjewszystkie. Jak to zrobić? A czy event z Pokemonami jest ryzykowny PR-owo? Jak przywołać lepsze pokemony? Jak promować event na FB? Poniżej zdradzamy część sekretów z własnego doświadczenia. Klinknij tutaj aby zobaczyć więcej realizacji dla galerii handlowych. Miłej lektury 😉

Obsługa centrum handlowego Galeria Kazimierz

IT, PR, KV, eventy, strony – kompleksowa obsługa galerii

Gdy w lutym obejmowaliśmy obsługę social media i aktualizacji stron WWW potrzebowaliśmy 1 miesiąca żeby zorganizować przepływ informacji na powierzonych nam nośnikach Galerii Kazimierz na tyle, aby od 1 marca przejąć również aktualizację informacji na aplikacji mobilnej i w infokioskach na terenie galerii. Najemcy otrzymują do 24 godzin od wysłania kolejnych promocji lub nowych kolekcji wiadomość potwierdzającą ich publikację z linkami i screenami. Po blisko roku bieżącej komunikacji na Facebooku i współorganizacji eventów promocyjnych stworzyliśmy na bazie doświadczeń nową strategię marketingową Galerii Kazimierz, używaną do dziś. Służymy też wsparciem IT we wszelkich innych kwestiach.