REALIZACJE: Dział eventów

Nawet 7000 osób na oglądaniu gwiazd w galerii

AdAstra organizuje eventy z oglądaniem gwiazd w dumpingowych cenach z racji zobowiązującej nazwy agencji („do gwiazd”) przy użyciu własnego sprzętu i lunet zaproszonych na zlot amatorów oglądania nocnego nieba. Dodatkowe atrakcje to m.in. możliwość streamingu ze stacji kosmicznej ISS czy wyświetlania filmów Sci-Fi typu E.T. czy K-PAX bądź serii Star Wars z flashmob – bitwą na miecze świetlne. Posiadamy też atrakcje dla rodzin z dziećmi, w których rodzice mogą od małego zaszczepić zainteresowanie naukami ścisłymi.

Social Christmas Tree

Zapal choinkę życzeniami na Facebooku

Modne ostatnio transmisje LIVE na Facebooku oraz wirusowe głosowanie przez reakcję proponujemy połączyć z świątecznymi akcjami pro-sell oraz nowoczesną technologią Internet of Things. Zamiast standardowego składania życzeń pozwólcie klientom zapalić choinkę w Waszej firmie, galerii handlowej czy centrum miasta, najlepiej obok rzędu rozdawanych choinek jeśli takie są. Komentarze pod transmisją LIVE z widokiem na choinkę opatrzone hashtagiem #zapalchoinkewNAZWA będą ją włączać na 15-30 sekund. Zacznijcie pierwsi z życzeniami dla swoich fanów i zobaczcie jak wirusowo potoczy się to dalej!

Aplikacje konkursowe na FB

Głosowanie na zgłoszenia zdjęć, opisów lub grafik

Mechanika jest dośc prosta – fani najpierw wyrażają zgodę na przetwarzanie danych, następnie wysyłają swoje zgłoszenie, którym może być dokończenie cytatu, wysłanie tematycznego zdjęcia lub zmontowanie grafiki czy wariacja tych opcji. Zgłoszenia z największą ilością głosów wygrywają więc warto udostępniać swoje zgłoszenie i poprosić znajomych o głosowanie a Ci mogą łatwo być skonwertowani na nowych fanów. W panelu moderacji przy liście zgłoszeń od największej do najmniej ilości głosów, ew. z podziałem na dni widnieją emaile zwycięzców. Zgłoszenia nogą przechodzić najpierw przez moderację aby uniknąć wulgaryzmów choć jest to czasochłonna praca, z którą możemy również pomóc podobnie jak przy promocji konkursu :)

Otwarcia galerii handlowych

Galeria Wołomin, Tomaszów i Centrum Handlowe HIT

Otwarcie galerii handlowej poprzedza szereg problemów inwestycyjnych, budowlanych, pozwoleń, negocjacji z Najemcami i zarządczych, wśród których kwestia komunikacji marketingowej może zniknąć lub zostać potraktowana po macoszemu. Dlatego warto powierzyć tą kwestię wyspecjalizowanej agencji znającej problemy przy zarządzaniu galerią handlową i posiadającej gotowe rozwiązania.

Galeria Kazimierz – Eventy a PR

Organizacja eventów lokalnych i wizerunkowych

Najemcy w galeriach handlowych preferują rozrywkowe eventy footfall i sprzedażowe akcje prosell i mniejszą wagę przywiązują do eventów wizerunkowych choć to one mogą pomóc pozycjonować markę i budować dobry PR, dający długofalowe efekty. Organizujemy też eventy angażujące lokalną społeczność jako jeden z elementów strategii na przybliżanie się wizerunkowe Galerii Kazimierz do dzielnicy Kazimierz, która odpowiada stylowi temu obiektowi.

Pokemony w galeriach handlowych

Organizacja eventów z pokemonami

Od wejścia do Polski gry z pokemonami można w galeriach handlowych organizować wysoce medialny i potencjalnie przyciągający duży foot fall dwu dniowy event z łapaniem pokemonów jako część akcji #zlapjewszystkie. Jak to zrobić? A czy event z Pokemonami jest ryzykowny PR-owo? Jak przywołać lepsze pokemony? Jak promować event na FB? Poniżej zdradzamy część sekretów z własnego doświadczenia. Klinknij tutaj aby zobaczyć więcej realizacji dla galerii handlowych. Miłej lektury 😉