REALIZACJE: Branża medyczna

ARS-Medica

Kampania sprzedażowa w sieci GDN i Google

Dla poradni ARS-MEDICA, po stworzeniu strony internetowej dla przychodni, przeprowadziliśmy akcję sprzedażową wykorzystując kampanie banerowe w sieci Google Display Network (GDN – portale udostępniające powierzchnię reklamową dla klientów Google). Ustanowiliśmy koszt minimalny 1000 zł i maksymalny, możliwy do uzyskania w zależności od efektów sprzedażowych kampanii. Oto one.

ARS-Medica

Strona WWW dla przychodni z rejestracją on-line

Celem wdrożenia nowego serwisu było zoptymalizowanie procesu rezerwacji na wizyty lekarskie i badania w przychodni oraz ułatwienie pacjentom uzyskania potrzebnych im informacji, a także uświadamianie ich nt. wskazań przed badaniami i edukowanie profilaktyczne. Warto zwrócić uwagę na dostosowanie strony www dla osób niedowidzących (kontrast i powiększanie czcionki) oraz użytkowników tabletów i smartphone’ów (wersja responsywna dla urządzeń mobilnych). Serwis jest też SEO friendly i świetnie pozycjonuje się w Google.