REALIZACJE: Branża medyczna

Kosmetol – reklama w Google dla salonów SPA

Optmyalizacja strony WWW i pozycjonowanie w Google

Strona www.kosmetol.pl to dwa gabinety kosmetyczne w Inowrocławiu i Bydgoszczy, które poza zabiegami SPA mają w ofercie różne produkty kosmetyczne. Branża SPA to dość ciężki z racji nasycenia rynek więc dla istniejącej już ponad 5 lat firmy pracowaliśmy nad reklamą efektywnościową w Google pozycjonując na tzw. frazy niszowe czyli nazwy zabiegów oraz frazy główne: salon i gabinet kosmetyczny w Bydgoszczy i Inowrocławiu utrzymując na długo pozycje w Google przy minimum kosztów.

Garden SPA – reklama w Google strony WWW

Reklamy do turystów z Norwegii, pozycjonowanie na zabiegi SPA

W trakcie analizy odwiedzin strony www.gardenspa.pl zauważyliśmy iż około 10% ruchu pochodzi z Norwegii. Norwegowie okazali się być też bardziej zyskowna grupą klientów niż Polacy z racji turystyki zdrowotnej wobec wysokich opłat podobnych usług u nich. Zaproponowaliśmy zatem stworzenie osobnych stron landing page po norwesku poza wersją angielską strony dla zwiększenia efektu sprzedażowego i użycie reklam Google AdWords co przyniosło spore efekty. Obok skupienia się na niszowych frazach w pozycjonowaniu strony w Google Polska na kilkadziesiąt nazw zabiegów SPA udało nam się pozycjonować stronę na frazy ogólne „salon spa kraków” i „gabinet spa kraków”.

Reklama przychodni ARS-Medica

Kampania sprzedażowa w sieci i wlepki w WC

Dla poradni ARS-MEDICA, po stworzeniu strony internetowej dla przychodni, przeprowadziliśmy akcję sprzedażową wykorzystując kampanie banerowe w sieci Google Display Network (GDN – portale udostępniające powierzchnię reklamową dla klientów Google). Ustanowiliśmy koszt minimalny 1000 zł i maksymalny, możliwy do uzyskania w zależności od efektów sprzedażowych kampanii. Oto one.

ARS-Medica

Strona WWW dla przychodni z rejestracją on-line

Celem wdrożenia nowego serwisu było zoptymalizowanie procesu rezerwacji na wizyty lekarskie i badania w przychodni oraz ułatwienie pacjentom uzyskania potrzebnych im informacji, a także uświadamianie ich nt. wskazań przed badaniami i edukowanie profilaktyczne. Warto zwrócić uwagę na dostosowanie strony www dla osób niedowidzących (kontrast i powiększanie czcionki) oraz użytkowników tabletów i smartphone’ów (wersja responsywna dla urządzeń mobilnych). Serwis jest też SEO friendly i świetnie pozycjonuje się w Google.