Lista Realizacji

Nawet 7000 osób na oglądaniu gwiazd w galerii

AdAstra organizuje eventy z oglądaniem gwiazd w dumpingowych cenach z racji zobowiązującej nazwy agencji („do gwiazd”) przy użyciu własnego sprzętu i lunet zaproszonych na zlot amatorów oglądania nocnego nieba. Dodatkowe atrakcje to m.in. możliwość streamingu ze stacji kosmicznej ISS czy wyświetlania filmów Sci-Fi typu E.T. czy K-PAX bądź serii Star Wars z flashmob – bitwą na miecze świetlne. Posiadamy też atrakcje dla rodzin z dziećmi, w których rodzice mogą od małego zaszczepić zainteresowanie naukami ścisłymi.

E-PREZENTY I SZKOLENIA SUBARU

Sklep internetowy, system rezerwacji i panel CRM

W ślad za rozwojem firmy www.SJS.pl poszedł re-branding stron internetowych: systemu rezerwacji i zapisów on-line na szkolenia z jazdy Subaru oraz e-sklep z prezentami (voucherami motoryzacyjnymi) a także unowocześnienie panelu CRM dzięki któremu mixują się dane ze zintegrowanych stron prezentów i szkoleń a dział Marketingu tylko w 1 panelu dodaje informacje o ofertach i zarządza zamówieniami z obu serwisów optymalizując czas pracy a w przyszłości maksymalizując też efekty dzięki marketing automation.

Social Christmas Tree

Zapal choinkę życzeniami na Facebooku

Modne ostatnio transmisje LIVE na Facebooku oraz wirusowe głosowanie przez reakcję proponujemy połączyć z świątecznymi akcjami pro-sell oraz nowoczesną technologią Internet of Things. Zamiast standardowego składania życzeń pozwólcie klientom zapalić choinkę w Waszej firmie, galerii handlowej czy centrum miasta, najlepiej obok rzędu rozdawanych choinek jeśli takie są. Komentarze pod transmisją LIVE z widokiem na choinkę opatrzone hashtagiem #zapalchoinkewNAZWA będą ją włączać na 15-30 sekund. Zacznijcie pierwsi z życzeniami dla swoich fanów i zobaczcie jak wirusowo potoczy się to dalej!

Aplikacje konkursowe na FB

Głosowanie na zgłoszenia zdjęć, opisów lub grafik

Mechanika jest dośc prosta – fani najpierw wyrażają zgodę na przetwarzanie danych, następnie wysyłają swoje zgłoszenie, którym może być dokończenie cytatu, wysłanie tematycznego zdjęcia lub zmontowanie grafiki czy wariacja tych opcji. Zgłoszenia z największą ilością głosów wygrywają więc warto udostępniać swoje zgłoszenie i poprosić znajomych o głosowanie a Ci mogą łatwo być skonwertowani na nowych fanów. W panelu moderacji przy liście zgłoszeń od największej do najmniej ilości głosów, ew. z podziałem na dni widnieją emaile zwycięzców. Zgłoszenia nogą przechodzić najpierw przez moderację aby uniknąć wulgaryzmów choć jest to czasochłonna praca, z którą możemy również pomóc podobnie jak przy promocji konkursu :)

Otwarcia galerii handlowych

Galeria Wołomin, Tomaszów i Centrum Handlowe HIT

Otwarcie galerii handlowej poprzedza szereg problemów inwestycyjnych, budowlanych, pozwoleń, negocjacji z Najemcami i zarządczych, wśród których kwestia komunikacji marketingowej może zniknąć lub zostać potraktowana po macoszemu. Dlatego warto powierzyć tą kwestię wyspecjalizowanej agencji znającej problemy przy zarządzaniu galerią handlową i posiadającej gotowe rozwiązania.

Aplikacja mobilna „Mistrzowski Quiz z BP”

Aplikacje do konkursów, eventów i ankiet na iOS, WP i Android

Tworzymy aplikacje na iOS, Android i Windows Phone pod eventy, konkursy i quizy. Aplikacja dla BP jest dobrym przykładem wykorzystania quizów i konkursów do angażowania swoich klientów oraz przeprowadzania ankiet zamiast papierowej wersji. Została napisana w języku programowania ActionScript z publikowaniem do web i mobile dzięki technologii AIR. Wychodząc naprzeciw szybkiemu rozwojowi nowych technologii apka została dopasowana do najnowszego Androida 4.4.2 w trybie ultra szybkim. Aplikacja jest dostępna dla użytkowników najnowszych urządzeń (tablet i smartphon) obsługiwanych przez Androida, co wcześniej nie było możliwe. Dzięki naszemu wsparciu, zapewniliśmy szybką realizację zlecenia, ponieważ termin eventu nieuchronnie się zbliżał. Produkt służy do przeprowadzania krótkich quizów i ankiet m.in. podczas eventów.

Fiberlink – DOSTAWCA INTERNETU i TV

STRONA WWW, MAPA ZASIĘGU i ZAMÓWIENIA PRZEZ INTERNET

Strona www dla dostawcy internetu, telewizji i telefonii, firmy Fiberlink, została stworzona przy użyciu CMS WordPress z zachowaniem standardów bezpieczeństwa IT. Zaawansowany formularz zamówienia, będący też konfiguratorem i kalkulatorem cennika, umożliwił klientom składanie zamówień przez internet bez wdrożenia bardziej kosztownych rozwiązań e-commerce jak np. dostosowanie oprogramowania sklepu internetowego.

Strona pizzerii CapriNew

System zamówień – WooCommerce i SMS API

Realizacje dla pizzerii CapriNew to dobry przykład naszych elastycznych możliwości przy wdrożeniach pluginu WooCommerce do stron z CMS WordPress. Umożliwia on tworzenie systemów rezerwacji i zamówień oraz budowę sklepów internetowych. W przypadku restauracji CapriNew naszym celem były szybkie zamówienia. Proces został ułatwiony dzięki modyfikacjom systemu zamówień i znacznie skrócony dzięki dostosowaniu serwera.

Galeria Kazimierz – Eventy a PR

Organizacja eventów lokalnych i wizerunkowych

Najemcy w galeriach handlowych preferują rozrywkowe eventy footfall i sprzedażowe akcje prosell i mniejszą wagę przywiązują do eventów wizerunkowych choć to one mogą pomóc pozycjonować markę i budować dobry PR, dający długofalowe efekty. Organizujemy też eventy angażujące lokalną społeczność jako jeden z elementów strategii na przybliżanie się wizerunkowe Galerii Kazimierz do dzielnicy Kazimierz, która odpowiada stylowi temu obiektowi.

Galeria handlowa na Facebooku

Prowadzenie fanpage Galerii Kazimierz, Wołomin i Tomaszów

Jak wykorzystać zazwyczaj omijane wzrokiem i nielubiane przez fanów promocje do zwiększenia zasięgu i ilości polubień posta na FB? Co zrobić z nowymi kolekcjami i ofertami Najemców, którzy domagają się ich publikowania na Facebooku? W jaki sposób przedstawić udogodnienia galerii handlowej aby informacja wirusowo dotarła do 32 000 odbiorców? Poniżej przedstawiamy kilka pomocnych tricków zaczerpniętych z naszych realizacji dla Galerii Kazimierz!

Infokioski w galeriach handlowych

Modyfikacje i aktualizacje wayfinders w centrum handlowym

Infokioski (wayfinders) spełniają bardzo ważną funkcję informacyjną w galeriach handlowych o ile są użyteczne i… nie przestarzałe. Wg. naszych badań klienci zdecydowanie chętniej korzystają z elektronicznych punktów Info o ile te wyglądają nowocześnie. Wygląd zewnętrzny to jednak dopiero początek. Najważniejsza jest przydatność infokiosków w galerii handlowej dla jej klientów do poruszania się po sklepach czy odnalezienia samochodu. Ważna jest też nieproblematyczność w aktualizowaniu treści. Jeśli są użyteczne to można je również wykorzystać do celów marketinowych, zaczynając od konkursów z selfie i hashtagami #nazwagalerii na programie lojalnościowym kończąc. W Galerii Kazimierz aktualizujemy infokioski oraz bierzemy udział w ich modyfikacji odpowiadając za proces projektowania UX i analityki strategicznej wraz z badaniami na użytkownikach.

Pokemony w galeriach handlowych

Organizacja eventów z pokemonami

Od wejścia do Polski gry z pokemonami można w galeriach handlowych organizować wysoce medialny i potencjalnie przyciągający duży foot fall dwu dniowy event z łapaniem pokemonów jako część akcji #zlapjewszystkie. Jak to zrobić? A czy event z Pokemonami jest ryzykowny PR-owo? Jak przywołać lepsze pokemony? Jak promować event na FB? Poniżej zdradzamy część sekretów z własnego doświadczenia. Klinknij tutaj aby zobaczyć więcej realizacji dla galerii handlowych. Miłej lektury 😉

Aplikacja i-Sport

Trackingowa apka mobilna mierząca treningi

Odpowiadaliśmy nie tylko za kluczowe zadania w tworzeniu platformy sportowej i-Sport ale jesteśmy też autorami pomiarowej aplikacji mobilnej i-Sport. Są już dostępne na systemy iOS i Android w Google Play i App Store z mierzeniem danych treningowych i geolokalizacją trasy ma mapie, integracjami z iOS SDK i Google Play Services i urządzeniami ubieralnymi (wearable) jak inteligentne opaski i Smart Watche z technologią mierzenia bicia serca (min., średnie i max tętno).

Platforma treningowa i-Sport

Internetowy serwis sportowy

Platforma treningowa i-Sport skierowana jest do amatorów chcących rozpocząć przygodę z daną dyscypliną i profesjonalnych zawodników szukających wsparcie trenerów personalnych. Podczas rejestracji na platformie i-Sport określasz swoje szczegółowe cele i wybierasz plan treningowy przygotowany przez najlepszych certyfikowanych specjalistów w Polsce, trenerów mistrzów olimpijskich i gwiazdy sportu. Na platformie sportowej i-Sport lub telefonicznie konsultujesz z Twoim własnym trenerem aktualną aktywność, dietę oraz stan zdrowia. Trener i-Sport precyzuje szczegóły Twojego treningu oraz przygotowuje dla Ciebie plan dietetyczny. Treningi możesz rejestrować ręcznie lub za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej i-Sport czy innej aplikacji treningowej jak Garmin, Strava czy Nike+. Dzięki i-Sport możesz porównywać swoje wyniki z grupą Twoich znajomych a także uczestniczyć w wielkiej ogólnopolskiej rywalizacji „Polska Goni Europę”!

Strona WWW dla Galerii Kazimierz

Użyteczna strona mobilna zastępuje aplikacje

W procesie przebudowy strony internetowej Galerii Kazimierz uczestniczyliśmy od etapu przetargu, wygrywając go wspólnie z partnerską agencją. Celem stworzenia nowej strony głównej serwisu WWW oraz jego kluczowych podstron: listy sklepów i wydarzeń, samych sklepów i wydarzeń oraz mapy w wersji mobilnej było zwiększenie jej użyteczności, którą to potrzebę wykazały badania konkurencji i analizy zachowań użytkowników. W toku prac poszerzyliśmy spectrum działań o integrację z wyspecjalizowanym systemem CMS do obsługi treści dla optymalizacji bieżącej obsługi marketingowej Galerii Kazimierz dzięki aktualizacji treści na wszystkich nośnikach naraz (stronie WWW, aplikacji mobilnej i infokioskach). Dodatkowo sprzęgliśmy nową stronę z kampaniami, eventami i akcjami sprzedażowymi galerii handlowej znacząco podnosząc zainteresowanie nimi. Poza pracami IT przy stronie WWW byliśmy odpowiedzialni za część strategiczną i analityczną oraz prowadzenie całości projektu od A do Z.

Dotpay – Płatności on-line

Branding, kampanie w sieci i materiały DTP

Dotpay S.A. cieszy się zasłużoną renomą jako najstarsza polska firma na rynku płatności on-line. Od 2015 roku zaczęła też na szerszą skalę działania marketingowe w nowym wydaniu czego efektem było m.in. dążenie do ujednolicenia brandingu oraz częstszego pojawiania się w sieci przez kampanie display oraz na eventach branżowych i wypowiedzi eksperckie. AdAstra była odpowiedzialna za każdy z tych sektorów.

Obsługa digital galerii handlowej

Aktualizacja nośników: stron www, aplikacji i infokiosków

Gdy w lutym 2016 roku obejmowaliśmy obsługę social media i aktualizacji stron WWW potrzebowaliśmy 1 miesiąca żeby zorganizować przepływ informacji na powierzonych nam nośnikach Galerii Kazimierz na tyle, aby od 1 marca przejąć również aktualizację informacji na aplikacji mobilnej i w infokioskach na terenie galerii. Najemcy otrzymują do 24 godzin od wysłania kolejnych promocji lub nowych kolekcji wiadomość potwierdzającą ich publikację z linkami i screenami. Dział Marketingu Galerii Kazimierz, w miarę przyzwyczajania się Najemców do bezproblemowej współpracy z nami, jest coraz mniej angażowany w bieżącą komunikację marketingową i może się skupić na akcjach promocyjnych. Aktualizujemy nośniki raz dziennie dla optymalizacji czasu pracy a w razie awarii technicznych reagujemy od razu. Służymy też wsparciem IT we wszelkich innych kwestiach.

ARS-Medica

Kampania sprzedażowa w sieci GDN i Google

Dla poradni ARS-MEDICA, po stworzeniu strony internetowej dla przychodni, przeprowadziliśmy akcję sprzedażową wykorzystując kampanie banerowe w sieci Google Display Network (GDN – portale udostępniające powierzchnię reklamową dla klientów Google). Ustanowiliśmy koszt minimalny 1000 zł i maksymalny, możliwy do uzyskania w zależności od efektów sprzedażowych kampanii. Oto one.

Biuro

Ul. Karmelicka 55/4
Kraków 33-332
E-mail: biuro@ad-astra.pl

Kontakt

Łukasz Dragosz
Business Developer
Telefon: +48 881 705 749
E-mail: lukasz.dragosz@ad-astra.pl

Brief

Uzupełnij brief w 15 minut. Pozwoli nam to przygotować lepsze propozycje dla Ciebie.

Formularz Kontaktowy

Imię i Nazwisko*

Temat*

Adres email*

Nr. telefonu*

Treść wiadomości