Infokioski w galeriach handlowych

Modyfikacje i aktualizacje wayfinders w centrum handlowym

Infokioski (wayfinders) spełniają bardzo ważną funkcję informacyjną w galeriach handlowych o ile są użyteczne i… nie przestarzałe. Wg. naszych badań klienci zdecydowanie chętniej korzystają z elektronicznych punktów Info o ile te wyglądają nowocześnie. Wygląd zewnętrzny to jednak dopiero początek. Najważniejsza jest przydatność infokiosków w galerii handlowej dla jej klientów do poruszania się po sklepach czy odnalezienia samochodu. Ważna jest też nieproblematyczność w aktualizowaniu treści. Jeśli są użyteczne to można je również wykorzystać do celów marketinowych, zaczynając od konkursów z selfie i hashtagami #nazwagalerii na programie lojalnościowym kończąc. W Galerii Kazimierz aktualizujemy infokioski oraz bierzemy udział w ich modyfikacji odpowiadając za proces projektowania UX i analityki strategicznej wraz z badaniami na użytkownikach.

Wg. badań klienci zdecydowanie chętniej korzystają z elektronicznych punktów informacyjnych o ile wyglądają nowocześnie. Zalecamy klientom sprawdzanie statystyk korzystania z Punktów Info gdyż może warto je… zmienić? Na zdjęciu obok ambasadorka Galerii Kazimierz, Alicja Bahleda Curuś sama potwierdza ich przydatność! :)

Moduły infokiosków w Galerii Kazimierz:

– promocje i wydarzenia w galerii
– funkcja odnalezienia sklepu na mapie
– ścieżka od infokiosku do sklepu / salonu
– ścieżka od infokiosku do parkingu / samochodu
– zakładka z informacjami o samej galerii handlowej
– edytowalny wygaszacz ekranu / slider z kreacją KV
– kupony rabatowe i program lojalnościowy (w trakcie)
– aktualne dane z seansów kinowych i treningów fitness
– robienie sobie selfie w infokiosku z wbudowaną kamerą
– integracja z aktualnym repertuarem filmów kina (Cinema City)
– integracja z aktualnym planem zajęć fitness (tu Pure Jatomi)
– aktualizacja danych z 1 panelu na infokioskach i stronie www

AdAstra jest dla nas stałym Partnerem przy obsłudze digitalowej galerii handlowych. Nasza firma zapewnia zaplecze technologiczne a programiści AdAstry integrują Go Target, nasz panel CMS do zarządzania treścią na nośnikach galerii - stronie internetowej, infokioskach i aplikacji mobilnej.
Za koordynację prac technologicznych, w tym modyfikacje ekranów dotykowych i aplikacji mobilnej czy interaktywnych sufitów LED w Galerii Kazimierz odpowiadał Project Manager AdAstry, dzięki czemy współpraca kilku firm przebiegła nadzwyczaj szybko.
AdAstra zajmuje się również aktualizacjami wszystkich nośników informacji Galerii Kazimierz oraz prowadzi spójną z aktualizacjami komunikację na Facebooku oraz e-mail marketingową przez wysyłkę newsletterów będących też częścią strategii marketing automation.

Tomasz Gorzkiewicz

Prezes GoSell Sp. z o.o.

Biuro

Ul. Zacisze 7/3,
Kraków 31-156
E-mail: biuro@ad-astra.pl

Kontakt

Łukasz Dragosz
Business Developer
Telefon: +48 881 705 749
E-mail: lukasz.dragosz@ad-astra.pl

Brief

Uzupełnij brief w 15 minut. Pozwoli nam to przygotować lepsze propozycje dla Ciebie.

Formularz Kontaktowy

Imię i Nazwisko*

Temat*

Adres email*

Nr. telefonu*

Treść wiadomości