Otwarcie zimą galerii handlowej z akcją pro-sell

Zimowe otwarcie galerii handlowej – event „Kraina Lodu” 22 XI 2018 r.

AdAstra organizuje różne eventy na otwarcie galerii handlowych, m.in. zimowe. Kluczem do atrakcyjnego wydarzenia jest spójność wszystkich atrakcji oraz zaangażowanie lokalnej społeczności do współpracy. Jedną z takich realizacji była zimowa impreza Kraina Lodu na otwarcie centrum handlowego Alfa Park w Polkowicach koło Legnicy w dniu 22 XI 2018 r.

„O zaangażowaniu agencji najlepiej świadczy organizacja infrastruktury do późnych godzin nocnych wobec nieprzewidzianych okoliczności, a o umiejętności działania w nagłych sytuacjach ‑ szybka reakcja wobec problemów, których na otwarciu galerii handlowej zawsze jest sporo.”

Maciej Kadecki
Pełnomocnik Zarządu

Atrakcje na otwarcie centrum handlowego

1. Bryła lodu z kuponami – akcja pro-sell, w której klienci po dokonaniu zakupów mogli wziąć udział w konkursie. Kupony na nagrody zostały ukryte w wielkich bryłach lodu, a zadaniem klientów było ich samodzielne wykucie przy pomocy dłuta. Nietypowa forma przeprowadzenia akcji pro-sprzedażowej pozwoliła nie tylko uzyskać prawie 300 uczestników, ale stała się także dodatkową formą rozrywki.

2. Zimowe atrakcje dla dzieci – malowanie twarzy, konkursy, gry i zabawy dla dzieci, prowadzone przez animatorów, przebranych za postacie z bajki – Olafa i Elzę.

3. Namiot sferyczny – igloo lodowe – w namiocie 30 m2 odbywały się zabawy dla dzieci (są dostępne też hale namiotowe i kopuły np. 150 m2).

4. Warsztaty rzeźbienia w lodzie podczas których uczestnicy mieli za zadanie wyrzeźbić logo centrum handlowego Alfa Park i przygotować do akcji pro-sell z bryłą lodu

5. Kule śnieżne czyli wata cukrowa dla dzieci klientów nowo otwartej galerii handlowej została zaproponowana jako kolejna atrakcja – stylizacja “Krainy Lodu”.

6. Fotobudka zimowa z akcesoriami do zdjęć z Krainy Lodu oraz zimową grafiką na otrzymywanych zdjęciach wraz z logo galerii handlowej Alfa Park.

7. Koncert The Beatles w wykonaniu najpopularniejszego w Polsce zespołu coverowego The Postman, występującego w całym kraju.

8. Pokaz magiczny Marcina Gogołowicza, iluzjonisty znanego m.in. z Mam Talent, który przyciągnął mieszkańców jako gwiazda programu otwarcia galerii handlowej.

Zaangażowanie lokalnej społeczności

1. Komunikacja na Facebooku – zamiast po prostu informować o atrakcjach, warto zaangażować społeczność i pytać o sugestie dotyczące wydarzenia. Posty z głosowaniem na nowych najemców czy typ atrakcji na otwarcie galerii handlowej budzą największe zainteresowanie użytkowników Facebooka.

2. Współpraca z lokalnymi firmami – zaproszenie szkoły tańca i klubu fitness do udziału w evencie dało okazję zapewnienia dodatkowych atrakcji przy niskim koszcie oraz wsparcie w kampanii marketingowej poprzez udostępnienia informacji o otwarciu centrum handlowego na profilach tych firm w mediach społecznościowych.

3. Udział lokalnej gwiazdy – nawiązanie współpracy z lokalnym influencerem – Natalią Czajkowską, zaproszenie jej do wzięcia udziału w evencie i do publikacji postów na Facebooku i Instagramie, wspomogło promocję wydarzenia oraz podniosło jego prestiż

Promocja otwarcia centrum handlowego

1. Kampania billboardowa – reklama outdoorowa pozwala dotrzeć do dużej grupy potencjalnych odbiorców. Odpowiednie rozmieszczenie billboardów i kreatywny przekaz umożliwiają wzbudzenie zainteresowania eventem otwarcia galerii handlowej.

2. Materiały promocyjne – projekt billboardu i materiałów promocyjnych powinien być sobą spójny oraz zaciekawiać klienta. Zamiast standardowych motywów, postanowiliśmy nawiązać do zimowej tematyki eventu otwarcia centrum handlowego.

3. Współpraca z mediami – dobrze przygotowana informacja prasowa umożliwiła publikację materiałów o otwarciu na różnych portalach internetowych oraz pozwoliła dotrzeć do dużej liczby odbiorców bez wydatków na reklamę w Internecie.

Biuro

Ul. Zacisze 7/3,
Kraków 31-156
E-mail: biuro@ad-astra.pl

Kontakt

Łukasz Dragosz
Business Developer
Telefon: +48 881 705 749
E-mail: lukasz.dragosz@ad-astra.pl

Brief

Uzupełnij brief w 15 minut. Pozwoli nam to przygotować lepsze propozycje dla Ciebie.

Formularz Kontaktowy

Imię i Nazwisko*

Temat*

Adres email*

Nr. telefonu*

Treść wiadomości