Obsługa centrum handlowego Galeria Kazimierz

IT, PR, KV, eventy, strony – kompleksowa obsługa galerii

Gdy w lutym obejmowaliśmy obsługę social media i aktualizacji stron WWW potrzebowaliśmy 1 miesiąca żeby zorganizować przepływ informacji na powierzonych nam nośnikach Galerii Kazimierz na tyle, aby od 1 marca przejąć również aktualizację informacji na aplikacji mobilnej i w infokioskach na terenie galerii. Najemcy otrzymują do 24 godzin od wysłania kolejnych promocji lub nowych kolekcji wiadomość potwierdzającą ich publikację z linkami i screenami. Po blisko roku bieżącej komunikacji na Facebooku i współorganizacji eventów promocyjnych stworzyliśmy na bazie doświadczeń nową strategię marketingową Galerii Kazimierz, używaną do dziś. Służymy też wsparciem IT we wszelkich innych kwestiach.

Działy marketingu galerii handlowych i ich klienci są codziennie bombardowani dziesiątkami próśb o publikację promocji i nowych kolekcji od najemców. Przekuwamy ten potencjalny paraliż w sprawną komunikację marketingową wykorzystując niskobudżetową wirusowość i lokalność.

Obsługa IT galerii handlowej

– uspójnienie komunikacji przez aktualizację 3 nośników treści z 1 panelu CMS
– 50% mniej czasochłonna aktualizacja treści, obsługa stron WWW i infokiosków
– podjęcie działań przez dział IT do 2 godzin od zgłoszenia problemu przez klienta
– dostępność 12 h dziennie przez 7 dni w tygodniu w razie problemów informatycznych
– projekty animacji i interaktywnych gier oraz obsługa LED na suficie Galerii Kazimierz

e-PR dla centrum handlowego

– komunikacja na Facebook i Instagram – zasięg 220 000 osób / m-c (bezpłatny 66%)
– akcje CSR „Dni Autyzmu” i „Godzina Ziemi” – odbiorcy 15 000 osób i 50 udostępnień
– eventy PR jak „Odkryj #ZakatkiKazimierza” – odbiorcy 10 000 osób, 250 uczestników
– tłumaczenia na stronę i równoległa komunikacja po polsku i angielsku na Facebooku
+ notki PR dla mediów i wiadomości do Najemców – do 24h od publikacji / wydarzenia

Kampanie reklamowe galerii

– analiza źródeł klientów / lokalizacji billboardów i akcja „Kazimierz zaprasza dzielnice”
– testowanie reklam Key Visual i ich udoskonalanie z lepszymi efektami o nawet 50%
– kampania reklamowa #TwarzeKazimierza – strategia komunikacji na lata 2018-2019

AdAstra zajmuje się również aktualizacjami wszystkich nośników informacji Galerii Kazimierz oraz prowadzi spójną z aktualizacjami komunikację na Facebooku oraz e-mail marketingową przez wysyłkę newsletterów będących też częścią strategii marketing automation.

Tomasz Gorzkiewicz

Prezes GoSell Sp. z o.o.

Biuro

Ul. Zacisze 7/3,
Kraków 31-156
E-mail: biuro@ad-astra.pl

Kontakt

Łukasz Dragosz
Business Developer
Telefon: +48 881 705 749
E-mail: lukasz.dragosz@ad-astra.pl

Brief

Uzupełnij brief w 15 minut. Pozwoli nam to przygotować lepsze propozycje dla Ciebie.

Formularz Kontaktowy

Imię i Nazwisko*

Temat*

Adres email*

Nr. telefonu*

Treść wiadomości