Kosmetol – reklama w Google dla salonów SPA

Optmyalizacja strony WWW i pozycjonowanie w Google

Strona www.kosmetol.pl to dwa gabinety kosmetyczne w Inowrocławiu i Bydgoszczy, które poza zabiegami SPA mają w ofercie różne produkty kosmetyczne. Branża SPA to dość ciężki z racji nasycenia rynek więc dla istniejącej już ponad 5 lat firmy pracowaliśmy nad reklamą efektywnościową w Google pozycjonując na tzw. frazy niszowe czyli nazwy zabiegów oraz frazy główne: salon i gabinet kosmetyczny w Bydgoszczy i Inowrocławiu utrzymując na długo pozycje w Google przy minimum kosztów.

Pozycjonowanie niszowe przyniosło przy jednorazowych, niskich kosztach efekty na lata. Nie zawsze należy skupiać się na obleganych frazach głównych z dużą konkurencją i wysokimi kosztami miesięcznymi za pozycjonowanie.

Analiza biznesowa

• Usługi – profesjonalne zabiegi kosmetyczne, liczne certyfikaty, pozytywne opinie
• Grupa odbiorcza – wymagający i majętni Klienci, w wieku 25 – 40 lat, 80% kobiety
• Pozytywne opinie – brak wykorzystania na stronie WWW pozytywnych opinii z Google
• Mylne nazwy – nazwa „Instytut Pielęgnacji Zdrowia i Urody” vs domena Kosmetol.pl
• Obecność w sieci – średnia widoczność w Google i niewielka aktywność na Facebook

Optymalizacja i zmiany strony WWW

• Optymalizacja treści – modyfikacja tytułu i treści strony pod pozycjonowanie
• Optymalizacja kodu – zmiany budowy strony – link w logotypie, długie tytuły
• Nowa podstrony – dedykowane dla usług z cięższymi farzami do pozycjonowania
• Modyfikacja wpisu dla Inowrocławia w Google Maps dla wyższych pozycji lokalnie
• Utworzenie nowego wpisu dla Bydgoszczy w Google Maps dla wyższych pozycji

Pozycjonowanie w Google

• Frazy główne – „salon kosmetyczny” i „gabinet kosmetyczny”
• Frazy proste – nazwy zabiegów z gwarancją pozycji w TOP 10
• Frazy średnie – popularne zabiegi np. „przedłużanie rzęs”

Reklama na Facebook

– Button 5-15% zniżki – zmiana treści nagłówka wyjeżdżającego boksu Facebook po lewej stronie dla skupienia uwagi ; w pojawiającym się boksie należy dodać informację „Zniżki dla fanów!”.

– Reklamy na Facebooku – targetowane reklamy trafiające do danej grupy odbiorczej, np. na Dzień kobiet w wieku 26-40 mieszkających w Bydgoszczy i Inowrocławiu z promocją zabiegów

– Konkursy na fan page – organizowanie konkursów z nagrodami na Facebooku ma sens wtedy, gdy przyniesie za sobą setki lub tysiące nowych fanów a nie tylko kilku nastawionych na korzyści

Biuro

Ul. Zacisze 7/3,
Kraków 31-156
E-mail: biuro@ad-astra.pl

Kontakt

Łukasz Dragosz
Business Developer
Telefon: +48 881 705 749
E-mail: lukasz.dragosz@ad-astra.pl

Brief

Uzupełnij brief w 15 minut. Pozwoli nam to przygotować lepsze propozycje dla Ciebie.

Formularz Kontaktowy

Imię i Nazwisko*

Temat*

Adres email*

Nr. telefonu*

Treść wiadomości