Husaria Race

Kompleksowa obsługa marketingowa

Problemem, nad którym stanęliśmy opracowując strategię marketingową dla Husaria Race, była niewiadoma czy większą popularnością cieszyć się będzie bieg terenowy z patriotyzmem w tle czy biegi stricte survivalowe. Zdecydowaliśmy iż sprawdzimy to w testach A/B analizując zachowania internautów, którym będziemy wyświetlać 2 wersje kolorystyczne 1 strony internetowej. Głównym czynnikiem, który będziemy mierzyć będzie ilość sprzedanych biletów on-line w zaprojektowanym systemie sprzedaży na 1000 odwiedzin na stronie. Opracowaliśmy ponadto ofertę partnerską i aktywnie pomagamy w pozyskiwaniu sponsorów.

Sprawdzimy na stronie w testach A/B, który klimat biegu, patriotyczny czy stricte survivalowy, wywoła większe emocje i wpłynie na sprzedaż biletów on-line.

Działania:

– badanie rynku oraz uczestnictwo w treningach Husarii aby „poczuć ten klimat”
– doradztwo biznesowe wg. modelu Lean Startup – metoda testów w kilku krokach
– pozyskiwanie sponsorów w oparciu o kontakty, dobry PR i personalizowane oferty
– strategia komunikacji w social media i email marketingowej (lokalne treningi)
– identyfikacja wizualna i projekty strony www z 2 layoutami graficznymi
– opracowanie systemu sprzedaży biletów on-line dla imprez sportowych

Biuro

Ul. Zacisze 7/3,
Kraków 31-156
E-mail: biuro@ad-astra.pl

Kontakt

Łukasz Dragosz
Business Developer
Telefon: +48 881 705 749
E-mail: lukasz.dragosz@ad-astra.pl

Brief

Uzupełnij brief w 15 minut. Pozwoli nam to przygotować lepsze propozycje dla Ciebie.

Formularz Kontaktowy

Imię i Nazwisko*

Temat*

Adres email*

Nr. telefonu*

Treść wiadomości