ARS-Medica

Kampania sprzedażowa w sieci GDN i Google

Dla poradni ARS-MEDICA, po stworzeniu strony internetowej dla przychodni, przeprowadziliśmy akcję sprzedażową wykorzystując kampanie banerowe w sieci Google Display Network (GDN – portale udostępniające powierzchnię reklamową dla klientów Google). Ustanowiliśmy koszt minimalny 1000 zł i maksymalny, możliwy do uzyskania w zależności od efektów sprzedażowych kampanii. Oto one.

W teście, podczas którego pokazaliśmy projekt różnym mężczyznom, grafika tzw. pikselowa wywołała uśmiech, nie zawstydzenie. Cel był taki, aby problem nie był kompletnie tabu, a jednocześnie w sposób przystępny trafił do odbiorcy.

Mierzalne Efekty:

– 699 746 wyświetleń banerów reklamowych na portalach o leczeniu penisów
– 4 065 razy reklamy tekstowe pojawiały się w Google gdy szukano pomocy
– 1001 kliknięć w banery reklamowe i reklamy tekstowe (152 kliknięcia)
– 610 kliknięć w reklamę z konwersją (ponad 60% po wejściu na stronę)
– koszt kliknięć w reklamy wyniósł 0,75 zł za potencjalnego klienta
– koszt konwersji, czyli pozyskania klienta wyniósł około 1,25 zł

Nie sądziliśmy, że możliwym jest dotarcie tak szybko i tanio do szerokiego grona pacjentów z danej specjalizacji. Ustaliliśmy z agencją AdAstra koszt maksymalny za kampanie w zależności od efektów w postaci nowych pacjentów, będący niższy od kosztu pozyskania pacjentów z innych źródeł jak np. ZnanyLekarz.pl oraz koszt minimalny, będący podstawą działania agencji. Efekty przerosły wszelkie oczekiwania!

Lech Madej

Dyrektor ds. rozwoju

ARS-Medica Sp. z o.o.

Biuro

Ul. Zacisze 7/3,
Kraków 31-156
E-mail: biuro@ad-astra.pl

Kontakt

Łukasz Dragosz
Business Developer
Telefon: +48 881 705 749
E-mail: lukasz.dragosz@ad-astra.pl

Brief

Uzupełnij brief w 15 minut. Pozwoli nam to przygotować lepsze propozycje dla Ciebie.

Formularz Kontaktowy

Imię i Nazwisko*

Temat*

Adres email*

Nr. telefonu*

Treść wiadomości